ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
במהלך התקיפה הלילית

חמאס מפרסם: ירי נ"מ לעבר מטוסי צה"ל | תיעוד

בתיעוד שפרסם הארגון נראה ירי טילי הנ"מ לעבר מטוסי חיל האוויר, במהלך תקיפת צה"ל הלילה ברצועה | בתקיפה נפגעו מספר רכיבים והושמדה סדנה לייצור אמצעי לחימה של ארגון הטרור

חמאס מפרסם: ירי נ"מ לעבר מטוסי צה"ל | תיעוד
שיגור הנ"מ צילום: חמאס

גדודי עז א-דין אל-קסאם, הזרוע הצבאית של ארגון חמאס ברצועת עזה, פרסמו הערב את תיעוד ירי טילי הנ"מ לעבר מטוסי חיל האוויר, במהלך תקיפת צה"ל הלילה ברצועה.

חיל האוויר תקף הלילה יעדי טרור ברצועת עזה, בתגובה לירי הרקטה לעבר המועצה האזורית אשכול. בין היתר תקף צה"ל מספר רכיבים והשמיד סדנה לייצור אמצעי לחימה של ארגון הטרור חמאס. "צה"ל רואה בחמאס את האחראי למתרחש ברצועת עזה", מסר דובר צה"ל.

זמן קצר לאחר תקיפת צה"ל טען ארגון חמאס כי שיגר טיל נ"מ לעבר מטוסי חיל האויר. דובר הארגון חאזם קאסם אמר כי "התקיפה בוצעה על כמה מוצבים ריקים וכי מדובר בניסיון כושל למנוע מהעם הפלסטיני להגן על מסגד אל אקצא". עוד הוסיף הדובר: "כל הכבוד לאנשי ההתנגדות שיירו טילי נ"מ כחלק מהעימות עם האויב הציוני. העימות הוא זכותנו הטבעית והוא ימשך בכל הזירות".

אתמול (שני), אחרי למעלה מחצי שנה של שקט בגבול הדרום, התחדש הירי מרצועת עזה. רקטה שנורתה מהרצועה מעט אחרי השעה 20:20 לעבר המועצה האזורית אשכול, חצתה לשטח ישראל ויורטה ע"י מערכת כיפת ברזל. במועצה ציינו כי נשמע פיצוץ אך לא דיווח על נפגעים.

 

חמאס עזה תקיפה צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד