י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
רצח מזעזע

יהודייה נדקרה 60 פעם בחג ראשון של פסח

אם לשני ילדים, יהודייה מקווינס שבניו יורק, נדקרה 60 פעם על ידי רוצח מתועב | גופתה הושלכה לאחר שהגופה הושחתה | הגופה נמצאה במזוודה סמוך לביתה

יהודייה נדקרה 60 פעם בחג ראשון של פסח
אילוסטרציה צילום: pexels

אישה יהודייה מאזור פורסט הילס בקווינס נדקרה באכזריות למוות, בביתה וגופתה הושלכה ליד כביש סמוך.

האירוע המחריד התרחש בלילה הראשון של חג הפסח, אורסוליה גל, בת ה-51 חברה בקהילה היהודית הבוכרית בקווינס והיא נמצאה במזוודה כמה רחובות מביתה, עם עדויות לתקיפה אכזרית.

מהמשטרה נמסר שאורסוליה סבלה מפצעי דקירה רבים ומתה מפציעות קשות בצווארה. "הריבוי של הפצעים הללו מצביע על כעס אישי במידה קיצונית", אמר הפתולוג המשפטי ד"ר סיריל וכט ל'פוקס ניוז' "כשמישהו הורג מישהו ככה וגורם לו 60 פצעים, זה עם כוח בוטה, פציעות חדות, הדוקר ממש ממש כעס".

באופן מזעזע, זה שהרג אותה, לקח את הטלפון שלה ושלח הודעה לבעלה - שהיה מחוץ לעיר - ש"כל המשפחה שלו הם הבאים בתור". המשטרה מאמינה שהיא שהתה בבית עם מישהו שהיא הכירה - מישהו שאולי בסופו של דבר רצח אותה.

כעת הם חוקרים את הפרט הזה. הרצח לעת עתה אינו נחקר כפשע שנאה. בעלה של גל, הווארד קליין, איש עסקים מצליח ועשיר גדול, היה מחוץ לעיר כשהרצח התרחש. על פי הדיווחים, קליין היה עם בנם הבכור של בני הזוג, בן 17, בסיור בקולג'ים באותה עת.

ה'ניו יורק פוסט' דיווח, כי בנם הצעיר, בן 13, נלקח באזיקים מהבית זמן קצר לאחר גילוי גופת אמו. הוא נחקר ושוחרר מאוחר יותר, כך אמרו מקורות במשטרה.

אימא יהודייה דקירה קווינס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד