י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

בצוות של הרב דוד לאו: יועץ התקשורת ירח טוקר

המרוץ אל בית יהב: יועץ התקשורת ירח טוקר ילווה את הרב דוד לאו עד לבחירות בי"ז אב • "אין מתאים ממנו למנוע שנאת החינם ולשמור על מעמד הרבנות הראשית"

הרב דוד לאו
הרב דוד לאו

המרוץ אל בית יהב: אתמול זכה הרב דוד לאו, רבה של העיר מודיעין מכבים-רעות, לחיזוק משמעותי, לאחר שהגראי"ל שטיינמן העניק לו את ברכתו ותמיכתו.

היום הצטרף באופן רשמי אל הצוות של הרב, יועץ התקשורת הבכיר ירח טוקר. טוקר ילווה את הרב לאו עד לבחירות שייערכו ביום י"ז במנחם-אב במלון 'רמדה רנסנס' בירושלים.

הרב לאו זוכה, מלבד התמיכה החרדית, גם לתמיכת חוגים נרחבים במגזר החילוני והמגזר הדתי-לאומי. אחד מתומכיו הנלהבים הוא ראש עיריית מודיעין, חיים ביבס, ועמו ראשי ערים נוספים, פעילי ליכוד בולטים ועוד. גם במגזר הדתי-לאומי הוא נהנה מתמיכה נרחבת שהתגברה מאז הפרסום על כך שהוא אומר "הלל" ביום העצמאות - מה שהופך אותו למועמד חוצה-מגזרים.

טוקר אישר את הפרטים ל'בחדרי חרדים' ואמר כי הרב דוד לאו הצליח בכל שנותיו כרב העיר מודיעין לפעול כגשר בין כל המגזרים, ופעל בהצלחה מדהימה ליצירת אחדות, קירוב לבבות וקידוש שם שמים.

"דווקא בימים אלו כאשר השסע והקיטוב בציבור הישראלי מחריף, אין מתאים ממנו למנוע את שנאת החינם מצד אחד ומאידך לפעול לשמירה על הצביון הראוי ולמעמד הרבנות הראשית לישראל. זכות עבורי לעבוד לצידו ובעזרת ה' לאור התמיכה האדירה שהרב מקבל מכל חלקי הציבור, ובעזרת כל הגורמים והאישים שנרתמו לסייע בבחירתו, אנו מקווים כי אכן הרב לאו ייבחר לתפקיד הרב הראשי לישראל".

יצוין כי טוקר ילווה את הרב לאו במקביל לפעילותו כיועץ תקשורת של אישים וגופים רבים נוספים.
הרב דוד לאו ירח טוקר הרבנות הראשית בחירות תקשורת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד