י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

בואו לפתוח חשבון ולקבל חליפת בגיר במתנה

בנק פאג"י בשיתוף עם בגיר תופרים לזוגות צעירים עסקה מושלמת • ינון שוויקה, מנכ"ל בנק פאג"י: "פאג"י מעניק שוב ללקוחות בדיוק מה שהם צריכים" • פרסומת

חוסכים ומתלבשים
חוסכים ומתלבשים

בנק פאג"י, הבנק המוביל בציבור הדתי והחרדי, מלביש עליכם מבצע חסר תקדים: פותחים חשבון בבנק פאג"י במשך תקופת המבצע ומקבלים חליפת 'בגיר' חינם במתנה, לפי תקנון המבצע.

ינון שוויקה, מנכ"ל בנק פאג"י: "בשנים האחרונות, מאז הכרזנו על שיטת ה-pss שיטת השלבים, אנו בבנק עוסקים כל העת במציאת פתרונות על מנת לתת ללקוחות בדיוק את מה שהם צריכים, מתוך היכרות מעמיקה עם צרכיו של הלקוח ועם מעגלי חייו. אנחנו פונים לזוגות צעירים, מציעים להם חשבון בנק עם תנאים מיוחדים ומשתלמים במיוחד ובנוסף, מתנה ענקית – חליפת בגיר במתנה!. אין לי ספק שהלקוחות ידעו להעריך את המבצע ויגיבו בהתאם, אנחנו מצידנו נערכנו בסניפים".



במבצע החדש שנפתח, זוגות צעירים ואברכים מוזמנים לפתוח חשבון 'התחלה טובה', וליהנות מהטבות מפליגות:

• מענק בסך 1000 שקלים בכפוף לעמידה בתנאי המבצע

• ובנוסף שי יחודי - חליפת בגיר במתנה! חליפה יוקרתית של החברה המובילה בישראל להלבשת גברים, קיימות חלופות של חבילות ביגוד נוספות: מכנסיים, חולצות, חליפה חסידית ארוכה ועוד, לבחירת הלקוח.

יש לציין כי זוגות עד לגיל 35 נהנים לאורך כל הדרך מפטור מעמלות פעולה בערוץ פקיד וישיר, בלי מבצעים מיוחדים, ללא הגבלת תקופת 'זמן מבצע', כאשר ההטבה ניתנת באופן גורף.

בבגיר מברכים על שיתוף הפעולה וחיים רייך, מנכ"ל בגיר אומר: "זהו שיתוף פעולה יוצא דופן בין שני מותגים מובילים בציבור החרדי. אנו מצידנו נערכנו בחנויות כדי לתת מענה הולם ומקצועי בכל תקופת המבצע ולשרת את קהל לקוחותינו בשירות האיכותי והמוכר".

המבצע בתוקף בין התאריכים 23.6.13-1.8.13 החל מט"ו תמוז עד כ"ה אב

המבצע ניתן למימוש ברשת חנויות בגיר:
ב"ב: כהנמן 72 ירושלים: כנפי נשרים 5,עמוס 10 גבעתיים: קניון גבעתיים תל אביב: קנין עזריאלי קריית גת: שד' ישראל פולק 44 אשדוד: הגדוד העברי 3

*כפוף לתנאי המבצע.































חליפה עמלות מתנה הטבות בגיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד