י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הזדמנות אחרונה

"זו קריעת ים סוף שלכם!": סגולה נדירה למעוכבי שידוך בערב שביעי של פסח

מעמד התפילה המסוגל לקריעת הים של מבקשי ישועה כפי שגילה וחידש מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי זצוק"ל, יתקיים מחר, ערב של שביעי פסח אחר חצות היום, בחדר לימודו הקדוש לאחר שעמלי התורה בכוללי "רינה של תורה" ילמדו לזכותכם בתענית דיבור שלוש שעות • הגר"י זילברשטיין שליט"א והגר"ש שטינמן שליט"א במכתבם לקראת המעמד: "ודאי ראוי להמשיך את מה שעודד מרן זצ"ל להתפלל אחרי רצף לימוד של כמה שעות ע"י לומדי כוללי רינה של תורה"

תפילת רינה של תורה
תפילת רינה של תורה צילום: באדיבות המצלם

הזדמנות אחרונה: מחר  יתקיים מעמד התפילה שבו נושעו רבים וזכו בס"ד להקמת ביתם וישועה בענייניהם, סגולת הקודש המופלאה לבנים ובנות שהגיעו לפרקם, אשר גילה וחידש בטהרת קדשו מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי זצוק"ל.

לחצו כאן להזדמנות אחרונה לסגולה הנדירה>>>

מעמד נדיר ומסוגל זה, יתקיים בזמן המסוגל לישועות מעל דרך הטבע הנודע כעת רצון ופתיחת שערי שמים, ערב שביעי של פסח אחר חצות כפי שקבע לדורות מרן שר התורה זצוק"ל, בחדר לימודו הקדוש. מלבד בסדר התפילה המיוחד שסידר מרן זצוק"ל ל"רינה של תורה", ייאמרו בנוסף ארבעים  פעמים שיר השירים כפי שהורה, ולפני התיבה יעתירו שלוחיו הגדולים אשר ציוום על כך בחיי חיותו: חתנו הגאון הגדול רבי שרגא שטינמן שליט"א, משגיח ישיבת מיר הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל שליט"א, בן מרן יבל"א הגרי"ש קניבסקי שליט"א, ונכד מרן, הגאון הצדיק רבי גדליה הוניגסברג שליט"א. עימם יעמדו בתחינה וזעקה המוני עמלי התורה מכוללי "רינה של תורה", לקריעת הים הפרטית של מעוכבי זיווג ומצפי ישועה לאחר סדר לימוד שלוש שעות רצופות בתענית דיבור לזכות המבקשים.

שוועת המבקשים והמצפים להיוושע בזמן גדול זה אשר שמותיהם יועברו עד תחילת המעמד, תעלה ותבוא מכל קצוות ארץ, כאשר בראשם גדולי ישראל שליט"א והמוני עמלי תורה המתכנסים בחדר לימודו של  מרן שר התורה זצוק"ל ובמבואות הסמוכים.

כזכור, במכתב מיוחד שהתפרסם לקראת המעמד כתבו הגאון הגדול רבי יצחק זילברשטיין שליט"א והגאון הגדול רבי שרגא שטינמן שליט"א: "ודאי ראוי להמשיך את מה שעודד מרן זצ"ל להתפלל אחרי רצף לימוד של כמה שעות ע"י לומדי כוללי רינה של תורה. ותתקיים בעז"ה ברכתו של אותו צדיק, וגדולים צדיקים במיתתן". הגאון הצדיק רבי בנימין פינקל שליט"א התבטא במילים נדירות במכתבו, והתבטא: "נחזיק טובה לרשת הכוללים רינה של תורה שמחזקים ומקיימים סדרי לימוד ברציפות ולאחר הלימוד מבקשים ומעתירים על עם ישראל ובפרט בערב שביעי של פסח שמסוגל לתפילה ובפרט על זיווגים כפי שהורה רבן של ישראל זצוק"ל, וכן נהג בביתו כמה שנים, ועכשיו שחסרנו כל אלה, נשתדל להמשיך את הקביעות ולהתפלל בביתו הקדוש במקום שיצא הוראה לישראל, וזכותו יגן על כל המסייעים בתוך כלל ישראל".

לחצו כאן להזדמנות אחרונה לסגולה הנדירה>>>

רינה של תורה מעוכבי שידוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד