כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
קיבל החלטה

ביידן לאובמה: "אני רץ לבחירה מחדש ב-2024"

הנשיא ג'ו ביידן אמר לנשיא לשעבר ברק אובמה, כי הוא מתכוון לרוץ שוב לתפקיד הנשיא ב-2024. דבריו על רקע שמועות שהוא לא יעשה זאת. "ביידן רוצה לרוץ והוא יודיע בבירור לכולם"

ביידן לאובמה: "אני רץ לבחירה מחדש ב-2024"
ביידן אובאמה צילום: מתוך הקמפיין

הנשיא ביידן מתכוון להתמודד על התפקיד שוב ב-2024, כך על פי דיווחים בארה"ב. דבריו של ביידן נאמרו לאובמה כשהשניים אכלו יחד ארוחת צהריים בתחילת החודש, אם כי פרטי הפגישה לא פורסמו רשמית. "ביידן רוצה לרוץ והוא יודיע בבירור לכולם", אמר מקורב לנשיא לאתר The Hill.

המקור אמר גם כי ביידן מאמין שלמרות ירידה בתמיכה שלו, הוא התקווה הטובה ביותר של הדמוקרטים להביס מועמדות פוטנציאלית של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ.

המאבק נגד טראמפ היה חלק מרכזי של ביידן כשהתמודד על המועמדות למפלגה הדמוקרטית ב-2020. "אני מאמין שהוא חושב שהוא היחיד שיכול לנצח את טראמפ. אני לא חושב שהוא חושב שיש מישהו במפלגה הדמוקרטית שיכול לנצח את טראמפ וזה הגורם הגדול ביותר", אמר המקור.

מלבד הירידה בפופולריות של ביידן, רבים שאלו אם לביידן בן ה-79 עדיין יש את היכולת להנהיג את האומה והאם הוא שומר על היכולות הקוגניטיביות הנדרשות לתפקיד. ביידן היה הנשיא המבוגר ביותר שנכנס לתפקידו אי פעם לאחר ניצחונו בבחירות ב-2020, ויהיה בן 82 בזמן שאולי יתחיל כהונה שנייה בתפקיד.

ג'ו ביידן אובמה בחירות בארה"ב דונאלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד