י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

כתובת הסתה בבני ברק: "זהירות ! כאן מחלה מדבקת הנקראת חרד"ק"

ההסתה נגד חיילים חרדים עולה שלב • על בניין דירות בלב בני-ברק, רוססה כתובת מסיתה נגד חייל חרדי המתגורר בו • "זהירות! כאן בבניין יש מחלה מדבקת הנקראת חרד"ק יש להיזהר" • אם המשפחה: "זה יכול להיות אחד השכנים" • המשטרה: "האירוע חמור, נחקור אותו ונגיע לאחראים למעשה"

הכתובת. צילום בלעדי: בחדרי חרדים
הכתובת. צילום בלעדי: בחדרי חרדים

המלחמה נגד החיילים החרדים מחריפה: בבניין בבני ברק בו מתגורר חייל חרדי רוססה כתובות גרפיטי עם הסיסמאות, "זהירות כאן בבניין יש מחלה מדבקת הנקראת חרד"ק יש להיזהר..." ו"חרד"קים החוצה".

הכתובת רוססה על בניין מגורים בשדרות רמב"ן, בלב בני ברק.

לפי ההערכה בבניין ממתגורר חייל חרדי שנצפה עם מדים בדרך מביתו לבסיס הצבאי ומהבסיס הצבאי חזרה לביתו. כתב 'בחדרי חרדים' שהגיע אל הבניין בניסיון לברר נגד מי הופנתה הכתובת העלה כי בקומה השלישית בניין מתגוררת משפחה חרדית שבנה התגייס לצבא.

זו אינה ההטרדה הראשונה ממנה סבלה המשפחה לאחרונה בשל קמפיין החרד"קים. אב המשפחה שהתבקש להגיב על העניין סירב ואמר: "אתייעץ עם הרב ונראה כיצד לטפל בזה".

כשנשאלה אם המשפחה האם קיימת אפשרות שאחד מדיירי הבניין ריסס את הכתובות היא השיבה: "ייתכן. אי אפשר לדעת".

אלברט אוחיון, מפקד מרחב דן במשטרה אמר בתגובה ל'בחדרי חרדים' כי צוות משטרה מטעמו יבדוק את הכתובות שרוססו על הבניין ויפתח בחקירה, "האירוע הוא חמור, נחקור אותו ונגיע לאלו שאחראים למעשה".
חרדק כתובת חייל חרדי צבא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד