כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
צו עיכוב יציאה

פוטין כולא את בתו ברוסיה מחשש שלא תחזור

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין הוציא צו עיכוב יציאה מרוסיה לבתו, על רקע חששות שהיא לא מתכוונת לחזור לרוסיה. נאסר עליה לנסוע למדינות מערביות גדולות

פוטין כולא את בתו ברוסיה מחשש שלא תחזור
ולדימיר פוטין צילום: דוברות הקרמלין

בתו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, המדענית ד"ר מריה וורונטסובה, בת ה-36, ביקשה לטוס "למדינה ידידותית" לחופשת חוף טרופית לציון יום הולדתה ה-37 בשבוע הבא, כך דווח ה'דיילי מירור'.

על פי הדיווח, היא תכננה חופשה משפחתית, אך היא בוטלה בגלל ש"פוטין הגיב בסירוב מוחלט, ועיבה את ההגנה הביטחונית של מריה, לפי המידע שהגיע ל'דיילי מירור', בתו הבכורה של הנשיא לא תכננה לחזור לרוסיה".

רכב השרד של פוטין בשדה תעופה לפני טיסה. צילום: דוברות הקרמלין.

לא דווח אם הסיבה לתוכניתה לכאורה להימלט היא מלחמתו העקובה מדם של אביה באוקראינה. על מריה - הוטלו סנקציות ממדינות המערב בשל קשר משפחתי לפוטין. כעת נאסר עליה לנסוע למדינות מערביות גדולות, בעבר אהבה לנסוע לאירופה.

הבת עובדת כרופאה מומחית למחלות גנטיות נדירות בילדים. היא חוקרת מובילה במרכז הלאומי למחקר רפואי לאנדוקרינולוגיה של משרד הבריאות של רוסיה. היא גם מומחית לגמדות. חוץ מהבת מראה, לפוטין ישנן עוד שתי בנות. כולן שותקות על המלחמה עם אוקראינה, ודעתן על הסכסוך אינה ידועה. פוטין אמר בעבר: "יש לי חיים פרטיים שבהם אני לא מרשה התערבות. יש לכבד אותם". פוטין תקף את צלמי הפפארצי, על "החטטנות" הוא אמר עליהם "אלה עם אף ארוך שצוללים לתוך חייהם של אחרים".

ולדימיר פוטין צו עיכוב יציאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד