כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

קרע בין האחים? • הגר"י דרעי: "דילים ומצגי שווא שנועדו למנוע מועמדותי"

בתגובה לחשיפת 'בחדרי חרדים', על 'דיל' שיעניק לרבה של באר-שבע את רבנות תל-אביב, אומר הגר"י דרעי: "המשך התמודדותי לתפקיד הראשל"צ תוכרע על-ידי גדולי ישראל" • "צר לנו מאוד שגורמים פוליטים בתנועת ש"ס והעומד בראשם, עושים הכל כדי לסכל את מועמדותו לכהונת הרב הראשי"

הגר"י דרעי. צילום ארכיון
הגר"י דרעי. צילום ארכיון

חשיפת 'בחדרי חרדים' מאמש (ד) על הצעת 'דיל' מצד יו"ר תנועת ש"ס ח"כ אריה דרעי, לבין הרב ישראל מאיר לאו, לפיו יפרוש הרב מתפקידו כרבה של תל אביב לטובת רבה של באר שבע, הרב יהודה דרעי - שיפרוש מהמירוץ, בתמורה לתמיכת ש"ס במועמדות בנו הרב דוד לאו - מעוררת סערה.

בין השאר, זכתה הידיעה לתגובה חריפה של הרב יהודה דרעי, המתכוון להתמודד על תפקיד הרב הראשי הספרדי.

נציין תחילה, כי המידע שפורסם אודות הדיל, ואשר מקורותיו מוצקים, הוכחש באופן רשמי על-ידי כל הגורמים הנוגעים בדבר, כולל דרעי והרב לאו.

עוד בנושא:
'דיל' לאו-דרעי: רבנות תל-אביב תמורת הסרת מועמדות

"צר לנו מאוד שגורמים פוליטים בתנועת ש"ס והעומד בראשם, עושים הכל כדי לסכל את מועמדותו של הרב יהודה דרעי שליט"א לכהונת הרב הראשי לישראל, אשר כידוע הוא זוכה לתמיכתם של גדולי ישראל, ויעידו על כך עשרות הרבנים והדיינים - לצד אישי ציבור מכל החוגים - אשר חתמו על מועמדותו לתפקיד זה.

"דילים ומצגי שווא מעין אלו הנרקמים חדשות לבקרים מאחרי גבו של כבוד הרב מבלי ידיעתו, נועדו לפגוע בתדמיתו ובכישוריו ולהניאו מלהציג את מועמדותו לכהונת הרב הראשי. בכל אופן, ההכרעה על המשך התמודדותו לתפקיד, תוכרע אך ורק על ידי גדולי ישראל!". עד כאן דברי הרב יהודה דרעי.
הרב יהודה דרעי רבנות ראשית אריה דרעי דיל הרב לאו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד