י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בהקבלת פני רבו באשדוד

תיעוד: הראש"ל הגר"י יוסף כבש את בעלזא

שיעור מרכזי של הראש"ל הגר"י יוסף התקיים בבית המדרש המרכזי של חסידי בעלזא באשדוד בהשתתפות המונים מתושבי העיר שגדשו את בית המדרש והקבילו את פני הראשון לציון. צפו במעמד

תיעוד: הראש"ל הגר"י יוסף כבש את בעלזא
הראש"ל בשיעור בבעלזא אשדוד צילום: שוקי לרר

למעלה מאלף איש השתתפו בשיעורו של הראש"ל הגאון רבי יצחק יוסף הרב הראשי לישראל.

המעמד התקיים בבית הכנסת המרכזי של חסידי בעלזא בעיר ברובע ג' בראשותו של הדומ"ץ המרא דאתרא של הקהילה הגאון החסיד ר' חיים פסח הורביץ. 

לאחר תפילת ערבית, החלו לנהור ציבור גדול לרובע ג' להיכל בית המדרש המרכזי, המונים תפסו את המקומות  ותוך זמן קצר התארגנו והובאו מסכי ענק לרחבת בית המדרש כדי לאפשר להמונים שנותרו בחוץ מפאת לחץ המקום בהיכל בית המדרש.

עם הגיעו של הראש"ל הגאון רבי יצחק יוסף בירך בחביבות רבה את הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית בברכת חג פסח כשר ושמח ושימשיך לפעול לחיזוק וביצור הדת להגדיל תורה ולהאדירה.

בבית המדרש המתין המרא דאתרא של הקהילה הגאון רבי חיים פסח הורביץ חבר הבד"ץ של חסידי בעלזא שהשתתף בכל השיעור אותו נשא הגרי יוסף במשך כשעה בנושא הלכות חג הפסח ודין ביטול, תוך כדי שעובדות והנהגות שראה אצל אביו מרן הגר"ע יוסף זצ"ל וכן הביא דרך בכללי הפסיקה.

לסיום הביע את התפעלותו מהציבור הרחב שגדש את היכל בית המדרש המרכזי ומקימים את מאמר חכמים בירושלמי שלא ניתנו שבתות וימים טובים אלא לעסוק בהם בדברי תורה. ובירך את הקהל בברכת חג פסח כשר ושמח, ושנזכה כולנו במהרה לבנין בית המקדש ויגיענו ה' אלוקינו למועדים ולרגלים אחרים הבאים לקראתנו לשלום ונאכל שם מן הזבחים ומן הפסחים.

לאחר אמירת הקדיש, ניגש המרא דאתרא של הקהילה הגאון רבי חיים פסח הורביץ ובירך את הראש"ל הגר"י יוסף והודה על שיעורו הנפלא.

לאחר השיעור המרכזי, התקיים אירוע הקבלת פני רבו לכבודו של הראשון לציון באצטדיון המרכזי של העיר אשדוד שנערך על ידי המרכז למורשת של העיר אשדוד בהשתתפות רבני העיר הגאון רבי חיים שמעון פינטו הגאון רבי יוסף שיינין ואלפים מתושבי העיר.

הרב יצחק יוסף חסידות בעלזא אשדוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד