י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
3 יתומים מאב ואם

אסון נורא: ישב בגינה ונהרג מפגיעת רכב

בן 51 נהרג היום בעת שישב בגינה, לאחר שרכב דהר לתוכה ופגע בו אנושות. בנוסף לו חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי לשניים נוספים. באירוע היו מעורבים שני כלי רכב, נהגת נפצעה קשה, ונהג נפצע קל | המנוח הותיר אחריו 3 יתומים מאב ואם

אסון נורא: ישב בגינה ונהרג מפגיעת רכב
זירת התאונה - ערן ינקוביץ ז"ל צילום: אתר חדשות חיפה והקריות

טרגדיה נוראה בקרית מוצקין: בתאונת דרכים שאירעה היום (חמישי) ברחוב ירושלים בעיר, נהרג תושב העיר כבן 51 שהתאלמן לפני שלוש שנים.

בתאונה היו מעורבים שני כלי רכב, כאשר אחד מהרכבים התהפך ופגע באדם ששהה בגינת כלבים סמוכה לביתו. פראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של ערן ינקוביץ' ז"ל, בן ה-51 ופינו לבי"ח רמב"ם את נהגת הרכב, אישה כבת 50 במצב בינוני. נהג הרכב השני שנפצע באורח קל טופל במקום ואחר כך פונה לבית החולים.

ערן ז"ל. באדיבות אתר חדשות חיפה והקריות.

פראמדיק מד"א, אלכסנדר גרינבאום וחובש בכיר במד"א סמיח עבד אלקאדר סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה עם מעורבות שני כלי רכב וגבר שנפגע מאחד מהם כשהיה בגינת הכלבים. הפצוע שכב בגינה כשהוא מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בו פעולות החייאה אבל הפציעה הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו. נהגת הרכב נלכדה ברכבה שהיה הפוך על צידו ולאחר פעולות חילוץ מורכבות היא פונתה לבית החולים במצב בינוני. נהג הרכב השני שנפצע באורח קל טופל במקום ופונה גם הוא לבית החולים כשמצבו קל".

אמבולנסים בזירת התאונה. צילום: אתר חדשות חיפה והקריות.

על פי הדיווח ב'ישראל היום', ההרוג ערן ינקוביץ' ז"ל שהה בגינת כלבים ליד ביתו בקרית מוצקין, שם מצא את מותו הטראגי, שלוש שנים אחרי שהתאלמן מאשתו אורלי שנפטרה ממחלת הסרטן. השניים הותירו אחריהם שלושה יתומים מאב ואם בני 10, 16 ו-21.

התאונה אירעה בסמוך לשעה 8:00 בבוקר. חקירה ראשונית העלתה כי הרכב שפגע בינקוביץ' סטה ממסלולו, והתנגש בג'יפ של המנוח, ואז התהפך לכיוונו, כך דיווח אתר Ynet. הוא יובא למנוחות בשעה 15:00 בבית העלמין בתל רגב.

גיסתו דקלה חזן סיפרה ל-Ynet: "הוא היה איש מאוד אופטימי, גידל את הילדים. תמיד התמודדנו ביחד, בשבתות ובחגים אין דבר כזה שהוא לא איתנו. הילדים חלק מאיתנו, אנחנו חיים אחד ליד השני".

צילום: תיעוד מבצעי מד"א.

תאונת דרכים קטלנית קרית מוצקין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד