כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
הלם בקהילה

בליל החג: מגיד השיעור נפטר מדום לב פתאומי

בליל שביעי של פסח הלך לעולמו הרב הגאון ר' יעקב רוזנברגר - שושן זצ"ל, מחשובי חסידי גור ומגיד שיעור בישיבת 'דברי יציב' צאנז בחיפה לאחר דום לב פתאומי והוא בן 55 בלבד בפטירתו

בליל החג: מגיד השיעור נפטר מדום לב פתאומי
הרה"ג ר' יעקב רוזנברגר - שושן זצ"ל צילום: אהרן ברוך ליבוביץ

ברוך דיין האמת: טרגדיה קשה בליל שביעי של פסח בקהילה החרדית בחיפה, הרב הגאון רבי יעקב רוזנברגר - שושן זצ"ל, מחשובי חסידי גור בעיר ומגיד שיעור בישיבת 'דברי יציב' צאנז, שנפטר לבית עולמו לאחר דום לב פתאומי והוא בן 55 בפטירתו.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי המנוח התלונן על כאבים בחזה בליל החג ולפתע התמוטט כונני הצלה שהוזעקו לביתו נאלצו לקבוע את מותו למגינת לב בני המשפחה ותושבי המקום שהיו בהלם מפטירתו הפתאומית.  

המנוח זצ"ל נולד בא' סיון תשכ"ו, לאביו הרב החסיד רבי מאיר שושן ז"ל, שהיה חזן מפורסם בשנות השבעים ונפטר בצעירותו. הוא גדל בבית סבו הרה"ח הישיש רבי אברהם ישעיהו רוזנברגר ז"ל, מפארי וחשובי חסידי גור, שהיה מקורב לאדמו"רי בית גור. 

המנוח הינו חתנו של הרב החסיד רבי דוד זילברשטיין שליט"א, מחשובי חסידי גור בעיר חיפה.

שימש כמגיד שיעור בישיבת 'דברי יציב' צאנז בחיפה מהיום שנפתחה, שם הרביץ תורה ויראה בתלמידי הישיבה. בעבר היה מגיד שיעור בישיבת 'לומדי תורה' מכנובקא בעלזא בבני ברק.

תלמידו לשעבר בישיבה בבני ברק מספר ל'בחדרי חרדים': "אני לא מאמין שהמגיד שיעור האהוב איננו. הוא אהב כל תלמיד ממש כבנו, היה מחמיא ומעודד לשנן ולחזור על הלימוד. הוא היה מסביר לתלמידים המתקשים בסבר פנים יפות שוב ושוב את הסוגיות והשיטות במאור פנים, במתינות ובסבלנות אין קץ".

עוד מספר התלמיד: "הוא מסר את נפשו למען הרבצת התורה. הוא היה מגיע מידי יום ראשון מעיר מגוריו חיפה בתחילת השבוע ונותר עד יום חמישי. כך מידי שבוע בשבוע. חבל על דאבדין ולא משתכחין".

הוא הותיר אחריו את רעייתו שתחי', מנהלת התיכון בחיפה, חמישה ילדים שמתוכם, בן ובת שטרם זכה להשיא.

בחודש חשוון תשפ"א הלך לעולמו אחיו, מגיד המישרים הגאון החסיד רבי שמואל רוזנברגר-שושן זצ"ל, מרבני חסידות גור בקרית הרצוג, ממקימי וראשי ישיבת מאור ישראל של גור ומראשי ישיבת מכנובקא בעלזא שהסתלק לבית עולמו לאחר המחלה הקשה והנוראה שקיננה בגופו והוא בגיל 65. 

מסע הלוויה הלילה בשעה 23:45 מביתו ברחוב השילוח 27 בחיפה ומשם לנתניה דרך בית המדרש אהל נחמיה בקרית צאנז בדרכה לבני ברק.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

חיפה חסידות גור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד