י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
משפחה לפני הכל

שרת החוץ הבלגית התפטרה כדי לטפל בבעלה החולה

שרת החוץ הבלגית, סופי ווילמס, אמרה שהיא התפטרה זמנית כדי לטפל בבעלה, שאובחן כחולה בסרטן המוח. גב' ווילמס, המכהנת גם כסגנית ראש הממשלה, תצא לחופשה עד סוף הקיץ. חבר הפרלמנט החרדי: "מאחל לו רפואה שלמה"

שרת החוץ הבלגית התפטרה כדי לטפל בבעלה החולה
בית חולים. אילוסטרציה צילום: unsplash

שרת החוץ הבלגית החליטה לקחת פסק זמן מעבודתה, והתפטרה לפחות עד סוף הקיץ. אז משפחתה תעריך מחדש את המצב שאליה נקלעה המשפחה בשל מחלת הסרטן ממנו סובל בעלה של השרה. לדבריה, היא עשתה את המהלך "בהתייעצות עם ראש הממשלה".

בהצהרה לתקשורת אמר ראש הממשלה אלכסנדר דה קרו כי בחירתה של גב' ווילמס "מעוררת את הכבוד הגדול ביותר". ראש הממשלה דה-קרו הוסיף כי השרה לא תתפטר רשמית מהממשלה וכי סמכויותיה, במקום זאת, יועברו זמנית לשרים אחרים ב"צו מלכותי".

גב' ווילמס, שכיהנה כראש ממשלה בין 2019 ל-2020, נישאה לבעלה האוסטרלי כריס סטון ב-2009. "המחלה נכנסה פתאום לחיינו, ובמיוחד לחייו של בעלי, כריסטופר, שחייב להתחיל, כמו יותר מדי גברים, נשים ואפילו ילדים, את המאבק שלו בסרטן המוח", כתבה גב' ווילמס בהצהרה שפורסמה ברשתות החברתיות.

"להיות שרה דורש קפדנות, זמינות ומחויבות מוחלטת שלא תאפשר לי לספק את העזרה והנחמה שכריסטופר וילדינו יזדקקו להם בתקופה הקשה הזו", המשיכה. ראש הממשלה דה-קרו אמר שהוא ייכנס זמנית לתפקידה של גב' ווילמס כשר החוץ. "אני מאחל לסופי, כריסטופר ולילדיהם הרבה אומץ וכוח", אמר דה קרו.

חבר הפרלמנט החרדי מיכאל פרייליך אומר ל'בחדרי חרדים' על כך: "אנחנו תומכים בה, אנחנו קולגות בפרלמנט ומאד עצוב שבעלה ככה חולה, אנחנו צריכים לכבד את הפרטיות שלה, ואת ההחלטה שלה לקחת פסק זמן, ואני מאחל לבעלה רפואה שלמה במהרה".

בלגיה שרת חוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד