י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
האי הסודי של השליט הרוסי

דיווח: פוטין שלח אוקראינים למחנות עבודה והם אינם יכולים לעזוב

אוקראינה טוענת כי ולדימיר פוטין העביר בכוח למעלה מ-500,000 מאזרחיה לרוסיה והנפיק להם מסמכים לפיהם אסור להם לעזוב את העיר למשך שנתיים. כשהמטרה להפוך אותם לאזרחים רוסים

דיווח: פוטין שלח אוקראינים למחנות עבודה והם אינם יכולים לעזוב
מלחמת אוקראינה רוסיה צילום: שירותי החירום של אוקראינה

לפי הדיווחים בבריטניה, נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, הקים אי מרוחק סודי בפינה המזרחית של רוסיה, אליו נשלחים אוקראינים למחנות עבודה ונאסר עליהם לעזוב. לפי שגריר אוקראינה באו"ם סרגיי קיסליציה, יותר מ-500,000 אוקראינים, כולל 121,000 ילדים, הועברו בכוח לרוסיה.

עוד דווח, כי הנשיא פוטין גם חוסם את עזיבתם של אוקראינים רבים, מכיוון שהוא מחפש לחזק את שליטתו באוקראינה, כאשר האוקראינים מגיעים, מוגשים להם מסמכים המונעים מהם לעזוב במשך שנתיים, כך מדווח ה'דיילי סטאר'. על-פי הדיווח, אוקראינים נשלחו לאי המרוחק סחלין, הידוע היטב בחורפים הקשים שלו, ובגשם שלא מפסיק לרדת. הוא נמצא בשטח המזרח הרחוק של רוסיה.

באי התעשייתי סחלין יש אוכלוסייה של 127,000 תושבים, הרבה מהם עובדים כדייגים ובמגזר הפקת האנרגיה. כך דווח ה'דיילי מירור'. האי נשלט על ידי היפנים, לפני 1945, וכתוצאה מכך ניתן לראות מבנים יפניים אותנטיים רבים על האי, הפרוסים בין האנדרטאות והלוחות לזכר החיילים הרוסים שנלחמו שם.

אך לאוקראינים יהיה קשה לחיות באי, שכן זהו אחד האזורים הקרים ביותר של רוסיה. ברגע שאוקראינים מגיעים לאי, פוטין מתכוון להכניס אותם למחנות עבודה ולהפוך אותם לאזרחים רוסים.

בסוף השבוע האחרון פרשן בטלוויזיה הממלכתית הרוסית עורר זעם לאחר שהודה שמטרתו של ולדימיר פוטין היא "למחוק את עצם הרעיון להיות אוקראיני". ההצהרה נאמרה בטלוויזיה הרוסית, כאשר הפרשן הודה כי המטרה להכחיד לחלוטין את האומה האוקריאנית.

מחנות עבודה מלחמת אוקראינה רוסיה ולדימיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד