י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לאחר עשור

התרגשות שיא בערד: האדמו"ר מגור ישבות בעיר

האדמו"ר מגור יגיע השבוע לעיר ערד מעוזם של חסידי גור, שם ישהה במשך מספר ימים וישבות במקום בשבת הקרובה. הרבי לא שהה בעיר כעשר שנים. כל הפרטים ב'בחדרי חרדים' על הביקור שמרגש את החסידים

התרגשות שיא בערד: האדמו"ר מגור ישבות בעיר
האדמו"ר מגור צילום: די וואך

התרגשות ודריכות בקרב קהילת חסידי גור בערד: לאחר עשור בו לא ביקר האדמו"ר מגור בעיר (למעט גיחה אחת באישון ליל לניחום אבלים אצל המשב"ק הרב שמואל ברוך לנדוי לאחר פטירת בנו שהתגורר בעיר), צפוי האדמו"ר להגיע ביום שלישי הקרוב לעיר וישהה בה בתקופה הקרובה, כאשר במסגרת זאת ישבות הרבי בעיר בשבת הקרובה פר' קדושים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי האדמו"ר ישהה בבית הנופש של אחד החסידים ברחוב הגלעד בעיר, וכפי המסתמן אף יצא לתפילת מנחה במהלך השבוע מדי יום יחד עם החסידים המתגוררים בעיר. בחסידות מעדכנים כי אין עדיין פרטים על סדרי השבת.

יצוין, כי בשנים האחרונות נהג האדמו"ר מגור לשהות למנוחה במושב החרדי בית חלקיה או בביתו של הנגיד שלום פישר בצפת. בואו הפעם לעיר ערד לאחר תקופה כה ארוכה מעורר שמחה והתרגשות רבה בקרב הקהילה המקומית שגדלה מאוד מאז הפעם האחרונה בה שהה הרבי בעיר.

בנוסף, ביקורו של הרבי מתקיים בתקופה בה שורר שקט ורוגע בין הציבורים השונים בעיר והיחסים בין ראש העיר ניסן בן חמו והגורמים העירוניים לקהילת חסידי גור הם על מי מנוחות. כפי שפורסם לאחרונה, המצב הנוכחי, שאינו מובן מאליו למי שזוכר את קורות דברי הימים בעיר, הושג אודות לפעילותו של הרב יצחק שפירא, שנשלח על ידי האדמו"ר מגור להשכין יחסי ידידות וכבוד הדדי בין העירייה לקהילה החסידית והצליח בדבר.

בקהילת גור בערד בטוחים כי ביאת צדיק לעיר תביא עמה ברכה והשפעות טובות לכלל התושבים בעיר. בסיום שהותו בעיר צפוי האדמו"ר מגור לשוב למעונו בירושלים.

האדמו"ר מגור ערד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד