כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
ישלח פיצוי למשתתפים

שוטרים עצרו את הופעת החג של ישי ריבו בארה"ב

הזמר ישי ריבו שנסע לסבב הופעות בארצות הברית, הורד באחת מהן מן הבמה כשהופיע בעיירת הנופש אוונטורה שבפלורידה, שוטרים שהגיעו למקום עצרו את המופע והורידו את ריבו מהבמה | הזמר הבטיח לנוכחים: אשלים לכם את ההופעה בכל מקום ובכל זמן

שוטרים עצרו את הופעת החג של ישי ריבו בארה"ב
ישי ריבו צילום: ישי ירושלמי

במהלך חוה"מ פסח, משטרת פלורידה ניתקה את החשמל בהופעה של הזמר ישי ריבו באוונטורה בפלורידה. הזמר ששוהה במסע הופעות ברחבי ארה"ב, הופיע במשך כ-45 דקות, אלא שאז תלונות מהשכנים על רעש בלתי סביר הביאה את השוטרים לעצור את המופע ולהוריד אותו מהבמה לפני שההופעה הגיעה לסיומה.

במייל שיצא מטעם ישי ריבו, ופורסם ע"י גיל משעלי ב'חדשות 12', הזמר ואנשיו יצאו נגד המשטרה המקומית, שקיבלה החלטה לעצור את המופע למרות שלא הייתה שום סיבה מוצדקת לטענתם. "קודם כל אני מודה לכם, שהייתם איתנו במופע", פתח ריבו את המסר שיצא לקהל שנכח בהופעה, "לצערי לא ניתנה לנו ההזדמנות להעניק לכם את החוויה כפי שהתכוונו. כפי שהבנתם המשטרה קיבלה החלטה לעצור את המופע למרות שלא הייתה שום סיבה מוצדקת לכך".

"מאתמול אנחנו לא מפסיקים לקבל מכם מסרים של אהבה וחיבוק, זה כל כך מרגש וכל כך לא ברור מאליו. למרות הכול, הרגשנו שהיה לנו ערב קסום ומיוחד, אך חשוב לנו להעניק לכם הזדמנות ליהנות מהמופע כפי שהתכוונו גם אמש. אני אשמח להזמין אתכם לכל אחת מההופעות העתידיות שלנו בכל מקום בעולם וללא הגבלת זמן".

כאמור, בסוף השבוע האחרון ההופעה של ריבו באוונטורה שבפלורידה הופסקה על ידי המשטרה לאחר 45 דקות בלבד, והמשטרה אף הורידה אותו מהבמה. לפי הנוכחים במקום, והעדויות שצפו לאחר התקרית ברשתות, ההופעה אכן התחילה באיחור של כשעה, אבל המארגנים של ההופעה דאגו לכל האישורים על מנת לקיים את האירוע.

באזור אוונטורה מתגוררים אלפי יהודים, בהם ישראלים רבים, ובו לפחות שמונה בתי כנסת, מסעדות ובתי כנסת השייכים לקהילה הישראלית. האזור נחשב פופולרי בקרב תיירים המגיעים לחופי הרחצה הרבים של העיר.

סמוך לאזור התרחש אסון קריסת בניין המגורים בן 12 קומות. מהריסות הבניין חולצו 98 הרוגים ו-11 פצועים.

ישי ריבו הופעה חיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד