כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
דדליין של 30 ימים

מפתחי האפליקציות בלחץ: האזהרה הדחופה של 'אפל'

'אפל' מזהירה את יצרני האפליקציות: נסיר אפליקציות מחנות האפליקציות שלנו שלא "עודכנו במשך תקופת זמן ארוכה" - יש למפתחים 30 יום לעדכן את האפליקציה. יצרני אפליקציות ומפתחים מביעים חשש מהשינוי. חלקם סיפרו כי אין להם מספיק זמן לעדכן אותן

מפתחי האפליקציות בלחץ: האזהרה הדחופה של 'אפל'
אפליקציות צילום: pixabay

חברת 'אפל' מזהירה כי היא מתכוונת להסיר אפליקציות מחנות האפליקציות שלה, שלא "עודכנו במשך תקופת זמן ארוכה" וכי יש למפתחים 30 יום לעדכן את האפליקציה.

על פי הדיווח באתר the verge, במייל שנשלח למפתחים שהושפעו מההחלטה תחת הכותרת "התראת שיפור אפליקציה", מצהירה החברה כי "האפליקציה יכולה להישאר זמינה כדי שמשתמשים חדשים יגלו אותה ויורידו אותה מחנות האפליקציות על ידי הגשת עדכון לבדיקה בתוך 30 ימים. אם לא יוגש עדכון ב-30 הימים הבאים, האפליקציה תוסר ממכירה".

יודגש כי עם זאת, האפליקציות שהורדו כבר יישארו על המכשירים של המשתמשים, גם אם לא יעברו עדכון על ידי המפתחים.

יצוין כי בעמוד App Store Improvements של אפל נכתב: "אנחנו מיישמים הליך מתמשך של בדיקת האפליקציות ומסירים אפליקציות שכבר לא מתפקדות כמתוכנן, לא עומדות בהנחיות הנוכחיות או שאינן מעודכנות". מהחברה לא נמסרה תגובה לדיווח, אבל היא כבר הזהירה ב-2016 כי תתחיל להסיר אפליקציות נטושות מהחנות.

יצרני אפליקציות ומפתחים מביעים חשש מהשינוי. חלקם חשפו כי באפל מתכוונים להסיר אפליקציות שלהם וכי אין להם מספיק זמן לעדכן אותן.

אפל חנות אפליקציות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד