כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

לרכוש מקצוע מבטיח ויציב: לימודי ייעוץ מס

הכירו מקצוע ותחום התמחות אטרקטיבי מבחינות שונות, אליו ניתן לקבל הסמכה והכשרה בתוך כמה חודשים ספורים בלבד

לרכוש מקצוע מבטיח ויציב: לימודי ייעוץ מס
ייעוץ מס צילום: PIXABAY

החיפוש אחר מקצוע מניב ויציב לטווח הארוך רלבנטי כיום עבור אנשים מכל קבוצות ופלחי האוכלוסייה, ומשכבות גיל שונות ונרחבות. הן עבור צעירים המחפשים את מקור פרנסתם העתידית לקראת הקמת משפחה והן עבור אנשים בגילאים מבוגרים יותר אשר מחפשים אחר הסבה מקצועית לתחום בו ייהנו מהכנסה טובה ויציבה לאורך זמן, מומלץ בחום להכיר ולבחון מקרוב את האפשרות של התמחות בייעוץ מס. זהו מקצוע ותחום התמחות אטרקטיבי מבחינות שונות, אליו ניתן לקבל הסמכה והכשרה בתוך כמה חודשים ספורים בלבד.

מה נדרש על מנת לעסוק בייעוץ מס ומה כולל מסלול ההכשרה?

מיד נגיע לסיבות בגינן מומלץ בחום לשקול התמחות דווקא בייעוץ מס, אך לפני כן נתאר את מה שמבקשים מאיתנו על מנת לעסוק במקצוע זה, מהן הדרישות ומה כוללים לימודי ההכנה הייעודיים –

על מנת לעסוק בייעוץ מס נדרש לקבל רישיון מטעם המדינה, המבטיח כי אנחנו אכן אנשי מקצוע עם ידע וניסיון רלבנטיים על מנת לספק שירותי ייעוץ מס בצורה אמינה ומקצועית. בכל הנוגע לידע הרלבנטי עלינו לעבור ארבע בחינות מטעם מועצת יועצי המס, ובאשר לניסיון יש לעבור תקופת התמחות של שנה, אך במהלכה כבר מדובר בתעסוקה עליה אנו מקבלים שכר כמובן.

על מנת לצלוח בתוך פרק זמן קצר וממוקד את ארבע הבחינות הרלבנטיות (מיסים א', ב', ג', ומבחן בחשבונאות) ניתן ומומלץ ביותר להירשם ללימודי ייעוץ מס – קורס אשר כולל הכנה מפורטת, יסודית וייעודית עבור כל אחת מארבע הבחינות. לימודים אלו כוללים הרצאות של מרצים מנוסים ומתורגלים בהכנה לבחינות ספציפיות אלו, ספרי לימוד, גישה לשיעורים והרצאות אשר מצולמים בווידיאו ומועלים לאתר ועוד.

ניסיון העבר מוכיח חד משמעית כי הסיכויים הטובים ביותר לעבור את כל ארבע הבחינות בהצלחה ובתוך פרק זמן קצר של כמה חודשים בלבד מגיעים בזכות השתתפות בלימודי הכנה ייעודיים מסוג אלו שהוזכרו כאן. כך, בתוך כמה חודשים ספורים ניתן כבר להיות עמוק בתוך ההתמחות, ועל הדרך הסלולה לתעסוקה מקצועית ארוכת טווח בעולם ייעוץ המס.

מדוע דווקא ייעוץ מס כמקצוע יציב ומומלץ לחיים?

לאחר שהבנו טוב יותר מהו התהליך הנדרש על מנת לעסוק בייעוץ מס באופן מקצועי, ראוי לנסות ולהבין מדוע כדאי לבחור דווקא במקצוע ותחום התמחות זה.

ובכן, ייעוץ מס הוא תחום אטרקטיבי ומומלץ להתמחות, מכיוון שמדובר בשירות בסיסי אשר רלבנטי הן עבור המגזר העסקי כולו והן עבור חלקים נרחבים במגזר הפרטי. הן חברות ובתי עסק בסדרי גודל ומתחומי פעילות שונים והן עמותות וארגונים באשר הם – כולם זקוקים לשירותי ייעוץ מס שוטפים. זה נכון כמובן גם ובמיוחד עבור עצמאיים – פרילנסרים, בעלי עסקים קטנים וכיוצ"ב, אשר נעזרים ביועצי מס על מנת להגיש את הדוחות השנתיים ולהבטיח כי הם עומדים בכל הדרישות של רשות המיסים.

מבחינה זו, נראה כי יועצי מס נהנים מביקוש גבוה ויציב לשירותיהם, ומצב זה אינו צפוי להשתנות בעתיד הנראה לעין. במילים אחרות, מדובר בהימור בטוח ביותר מבחינה תעסוקתית.

היכנסו לאתר האקדמיה לפיננסים למידע נוסף על לימודי ייעוץ מס.

ייעוץ מס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד