ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"חמור בעיניי הודעת דובר צה"ל"

לאחר מתקפת הטילים, רה"ע תוקף: זה מה שצריך לעשות בעזה

בעקבות מתקפת הטילים - אלון דוידי, ר"ע שדרות ומי שהיה מועמד רשימת ימינה לכנסת: "צריכים לחסל את המחבלים ולפגוע בהם", כמו שעושים ביו"ש. "הממשלה כבר הפכה את הרצון שלנו לא להרגיז אף אחד למשוואה ולדרך חיים. לא סתם לא הייתי חלק מהממשלה הזו"

לאחר מתקפת הטילים, רה"ע תוקף: זה מה שצריך לעשות בעזה
פגיעת הרקטה בשדרות צילום: עיריית שדרות

אלון דוידי, ראש עיריית שדרות ומי שהיה מועמד למקום 3 ברשימת ימינה לכנסת אך פרש לפני הקמת הממשלה, העניק היום (ראשון) שורה של ראיונות לכלי תקשורת, במסגרתה תקף את ראש הממשלה נפתלי בנט בעקבות הירי מרצועת עזה לעוטף.

"שוב מחבלים בעזה מקבלים חסינות מממשלת ישראל", טען דוידי, "עזה הפכה להיות גן עדן למחבלים. וואלה, כל המחבלים של ג'נין, של שכם, מהמקומות האחרים שהצבא רודף אחריהם יעברו לעזה. בעזה יש כרטיס חופשי חודשי - תירה, תנסה להרוג יהודים, תנסה להרוג אזרחים של מדינת ישראל לא משנה מאיפה - שדרות או מקומות אחרים - והכול סבבה".

"הרי לא מזמן היה לנו את הפיגוע האכזרי בתל אביב שמדינה שלמה רדפה אחרי מחבלים וניסתה לחסל ולהרוג אותם - זה מה שצריך להיות בעזה", אמר דוידי בראיון ל'ווינט', "אני לא מבין מה ההבדל. בתל אביב מנסים לחסל את המחבל שרצח אזרחי מדינת ישראל, ומי שיורה מעזה מקבל חופשי חודשי. מה שיותר חמור בעיניי - שמענו מדובר צה"ל שפגעו במטרת איכות שמנעה את ההתעצמות של החמאס. אתם מכירים את המטרה הזו מחכים חודשים שלמים ומשתמשים בירי על הילדים של שדרות כתירוץ לפגוע בתשתית טרור? תפגעו בתשתית הזו שבוע שעבר ולפני חודש וחודשיים".

עם זאת דוידי סייג את הדברים והבהיר שהוא לא קורא להיכנס קרקעית לעזה: "יש F-16, F-15, טילים מונחים. יודעים ללכת ולהוציא מידע באיראן להפציץ בסודן, לבנון, סוריה. אנחנו צריכים לחסל את המחבלים ולפגוע בהם".

לטענתו, "הממשלה כבר הפכה את הרצון שלנו לא להרגיז אף אחד למשוואה ולדרך חיים. לא סתם לא הייתי חלק מהממשלה הזו. אני בעד לייצר גזרים כמו כלכלה, אפילו אזור תעשייה שגם הפועלים משם יבואו ויעבדו. אין לי שום בעיה עם זה. צריך להקים אי מלאכותי? נקים. צריך בתי חולים? נקים. לכול מה שקשור לכלכלה אני בעד. אבל, וזה האבל הגדול, לדעתי ראש הממשלה מפספס בענק ופוגע במוסריות של עם ישראל. כשפוגעים ומנסים לרצוח ילד, מנסים לרצוח אזרח ישראלי שגר בכל מקום, ממשלת ישראל צריכה להורות קודם כול לחסל את אותו אדם שניסה לעשות את זה".

מוקדם יותר התראיין דוידי לרדיו 'גלי ישראל' ואמר: "אני ממליץ לבנט להיגמל מה'קודמי וקודמי' כל הזמן, כשהוא מזכיר את נתניהו. אני מזכיר לו שאלו שבחרו בו, לא יודע אם זה היה מספיק קולות כדי להיבחר לראש ממשלה, כי הוא הבטיח מדיניות אחרת. זו בושה וחרפה שילדים הולכים לישון בפחד".

"המחשבה הזו שמחבלים בעזה הולכים לישון בשקט עם תעודת חסינות - לא הגיונית, זה לא יכול לקרות. תושבי הדרום לא מקבלים את הזכות לחיים נורמליים כמו בתל אביב. עם בנט לא דיברתי הרבה זמן, שר הביטחון מתקשר", הוסיף.

כזכור, לפני כמה ימים קרא דוידי לחבריו בימינה לפרוש מהממשלה. בציוץ בטוויטר כתב: "נפתלי בנט סטה מהדרך, קורא לחברי ימינה להתנגד להכרזה על שיקלי כפורש ולחזור הביתה לימין. אל תתנו למועצת השורא לנהל לנו את המדינה ולהחליט על הביטחון של הילדים שלנו".

 

אלון דוידי שדרות ירי רקטות רצועת עזה נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד