כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הח"כ מהליכוד משדר אופטימיות

"יודע בוודאות על 2 ח"כים מהקואליציה ששוקלים את דרכם"

ח"כ אלי כהן מהליכוד אמר כי הוא "יודע בוודאות" על שני ח"כים מהקואליציה ש"שוקלים את דרכם". לדבריו, גדלים הסיכויים להקדמת הבחירות. "אם אתם שואלים אותי ההערכה לבחירות היא גבוהה יותר", אמר כהן

"יודע בוודאות על 2 ח"כים מהקואליציה ששוקלים את דרכם"
שר המודיעין, אלי כהן צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

חבר הכנסת אלי כהן מהליכוד אמר היום (ראשון) כי הוא "יודע בוודאות" על שני חברי כנסת מהקואליציה ש"שוקלים את דרכם". לדבריו, גדלים הסיכויים להקדמת הבחירות.

"אנחנו נמצאים בנקודה שבה לקואליציה עצמה יש 60 ח"כים בלבד. עם 61, קל וחומר עם 60 ח"כים, אתה לא יכול לתפקד. ממשלת בנט-עבאס נמצאת בגסיסה", אמר כהן בראיון ל'ווינט'.

לדברי כהן, "יש מספר גורמים שלמעשה כבר מחשבים מסלול מחדש. האם הם יצטרפו לממשלה בראות נתניהו והליכוד או לחלופין שהולכים לבחירות? אם אתם שואלים אותי ההערכה לבחירות היא גבוהה יותר. רואים כאוס פוליטי, רואים את המפלגות הולכות ומקצינות. חמור מכך - רואים את ההשלכות גם בזירה המדינית".

כהן שלל אפשרות של שיתוף פעולה בין הליכוד לרע"מ: "לא קיים. לא שיתוף פעולה עם רע"מ. זה לא עומד על הפרק. לא רשת ולא ביטחון. במדינה יהודית ודמוקרטית, מי שלא תומך בזה אין לו מקום בקואליציה".

כשנשאל על הדרך בה ינסו להקים ממשלה, כהן השיב: "אני מעריך שהמשקעים האישיים שקיימים מובילים לכך שלאפשרות להקמת ממשלה אלטרנטיבית בכנסת הנוכחית הסיכוי נמוך. מה שכן, אני יודע בוודאות על שני חברי כנסת ששוקלים את דרכם. עד שהכנסת תחזור מפגרה יהיו התפתחויות".

אלי כהן בחירות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד