י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"בכיינים מקצועיים, ומקדמי ספרים"

הפרשן אבישי בן חיים תחת מתקפה

אבישי בן חיים הדהד את הפרסום על משלוחי המזון לבית משפחת בנט וחוטף מתקפה. "דיייייי כבר ארגנו לך מספיק הרצאות כדוקטור לחארטה. אשתי מרוקאית, גרושתי אם בנותיי חלאבית, הן לא מבינות מה אתה כותב - ושתיהן ימניות לפחות כמוך", הגיב לו עיתונאי הספורט רון קופמן

הפרשן אבישי בן חיים תחת מתקפה
ד"ר אבישי בן חיים צילום: פלאש 90

אבישי בן חיים, פרשן 'חדשות 13', סופג בימים האחרונים מתקפות קשות על רקע התיאוריה שלו על "ישראל הראשונה והשנייה" לפיה - בני עדות המזרח סובלים מאפליה על רקע גזעי.

אחרי הפרסום של איילה חסון ב'חדשות 13' על ההוצאות של משפחת בנט ועל משלוחי מזון לבית ראש הממשלה ברעננה - בן חיים שסיפק מחמאות לעיתונאית איילה חסון, ספג אש מכיוונם של עיתונאי הספורט רון קופמן וכתבת 'גלובס' שני אשכנזי.  

בן חיים כתב בחשבון הטוויטר שלו: "העבודה העיתונאית המרשימה של 'עיתונאית העל' אילה חסון, יותר ממה שהיא מלמדת על חוסר המוסריות וחוסר הגבולות של נפתלי בנט - מלמדת על חוסר המוסריות וחוסר הגבולות של רדיפת נתניהו".

קופמן הגיב לו: "דיייייי כבר ארגנו לך מספיק הרצאות כדוקטור לחארטה. אשתי מרוקאית, גרושתי אם בנותיי חלאבית, הן לא מבינות מה אתה כותב - ושתיהן ימניות לפחות כמוך. הן רק סולדות מארגוני פשע, שאתה מעריץ ומתפרנס מהם".

אשכנזי הגיבה לו: "לא הבנתי את הלוגיקה שלך. בנט חסר מוסר וגבולות כי הוא חוגג על הקופה הציבורית ומי שמבקר את נתניהו שחגג על הקופה הציבורית הוא חסר מוסר וגבולות? או שלביבי פשוט מותר כי הוא מזרחי?".

מספר ימים קודם לכן, בן חיים גם חטף ביקורת מהעיתונאי עקיבא נוביק, שהגיב לסערת שלמה גרוניך, הזמר שהתבטא בגזענות נגד מזרחים. נוביק כתב: "שלמה גרוניך חטף בצדק, התנצל, חשף את דבר מחלתו ואיש לא הצדיק את דבריו. עכשיו הגענו לשלב שבו האמירה מפומפמת על ידי אנשים שנהנים ממנה- פוליטיקאים צינים, בכיינים מקצועיים, ומקדמי ספרים".

אחד המגיבים לנוביק תייג את אבישי בן חיים וכתב: "השופרון העלובון מתכוון אליך". בן חיים הגיב: "כפרה עליו. לא נורא".

אבישי בן חיים עקיבא נוביק רון קופמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד