כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
יפתח את הבית לציבור?

הליכוד משיב לבנט: יורד מהפסים ומשמיץ את משפחת נתניהו

"יואיל בנט לפתוח את ביתו לציבור כדי שכולם יוכלו לראות את היקף השיפוצים, עבודת הנגרות, המרתף החדש, הפרקטים, המסכים" כך מציעים בליכוד בתגובה לטענותיו של ראש הממשלה בנט

הליכוד משיב לבנט: יורד מהפסים ומשמיץ את משפחת נתניהו
בנימין נתניהו/נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

העימות בין ראש הממשלה נפתלי בנט לראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו נמשך, אחרי הפוסט הממושך, בליכוד משיבים לבנט ומציעים שיפתח את ביתו לראות את היקף השיפוצים.

"כשהממשלה שלו קורסת – בנט יורד מהפסים ותוקף בשקרים ובהשמצות את רעייתו וילדיו של ראש הממשלה לשעבר נתניהו", מאשימים בליכוד את ראש הממשלה.

בפוסט של הליכוד טענו כי בניגוד לבנט, "כראש ממשלה, גם כשהיה נתון למסע רדיפה והשמצות אכזרי נגדו ונגד משפחתו במשך למעלה מ-20 שנה, נתניהו לא הוציא תגובה כזו שמסיתה נגד ילדיו או רעייתו של יריב פוליטי".

"בנט ירד לשפל המדרגה", נטען בליכוד, "הוא איבד את העשתונות בגלל תחקיר אחד של עיתונאית שעשתה את עבודתה נאמנה וביקרה את הממשלה. כנראה שהוא התרגל רק לתקשורת מלטפת".

עוד טוענים בליכוד, "שום פוסט שקרי ובכייני לא יסביר מדוע בנט החליט לבזבז 50 מיליון שקלים מכיסם של אזרחי ישראל על שיפוץ ביתו הפרטי ברעננה – ללא אישור ובניגוד לחוק".

בליכוד מציעים כי "יואיל בנט לפתוח את ביתו לציבור כדי שכולם יוכלו לראות את היקף השיפוצים, עבודת הנגרות, המרתף החדש, הפרקטים, המסכים ועוד – דבר שמשפחת נתניהו מעולם לא עשתה בביתה הפרטי".

משפחת נתניהו בנימין נתניהו מפלגת הליכוד נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד