ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"מקווים שתיפול"

האב השכול הוצא מהדיון בכנסת על עמיחי שיקלי

בעת הדיון על הכרזת ח"כ שיקלי כפורש מסיעת ימינה, הוצא אב שכול שהגיע לחזק את חבר הכנסת שיקלי | פורום 'בוחרים בחיים' על המהלך: "בנט ושקד תקעו בנו סכין בפעם השניה" | האב השכול: "ירקתם למשפחות השכולות בפרצוף". צפו

האב השכול הוצא מהדיון בכנסת על עמיחי שיקלי
הכרזה על ח"כ שיקלי כפורש צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת

בועז קוקיא, אביו של רון קוקיא, החייל שנרצח בעיר ערד בפיגוע דקירה שהתרחש ב-30 בנובמבר 2017, הוצא מהדיון בכנסת על הכרזה של חבר הכנסת עמיחי שיקלי כפורש מסיעת ימינה.

מ'פורום בוחרים בחיים' של המשפחות השכולות ונפגעי הטרור נמסר: "היום בנט ושקד תקעו בנו את הסכין בפעם השניה. בקשת ימינה להדחת שיקלי, שקיים את מה שבנט, שקד ומפלגתם הבטיחו לנו, והתנערותם מכל ההתחייבויות שלהם כלפינו, המשפחות השכולות, מלמדת על סולם ערכים קלוקל ואנחנו מקווים שהממשלה הרעה בראשותם תיפול בקרוב".

עוד נאמר: "אנחנו מחזקים את חבר הכנסת עמיחי שיקלי שמייצג אותנו נאמנה ועבורו הצבענו ומבטיחים לגבות אותו ככל שיידרש".

בועז קוקיא אביו של החייל רון קוקיא מראשי 'פורום בוחרים בחיים' שהוצא מהדיון כאשר בא לחזק את חבר הכנסת שיקלי, כתב לחברי הועדה: "הגעתי לכאן כדי להשמיע את דעתנו על דרישת ימינה וההתנהלות שלה. הקשר שלנו עם ימינה לפני ואחרי הבחירות התבסס על הביקורת המוצדקת ליקויים של המדינה במאבק בטרור, ימינה שמה הנושא כדגל מרכזי עם הבטחות ברורות למאבק בטרור בדגש על חקיקה. ולכן רבים מהמשפחות השכולות תמכו בימינה בבחירות".

"אחרי הבחירות ימינה הפרה כל הבטחה אידאולוגית ובראשה ההישענות המסוכנת על רעמ. מפלגה שלא צריכה להיות בכנסת בכלל לדעתה של ימינה עצמה. בנט הוא זה שהגדיר את עבאס כחמאס. אנו רואים קואליציה מקרטעת שבה גם תקווה חדשה וגם ישראל ביתנו הפרו את אמון בוחריהם. בנט קרא לקואליציה הזו מעל בימת האו"ם תאונה פוליטית. ח"כי ושרי ימינה שנותרו במפלגה המתפוררת הם הם הפורשים שאינם לגיטימיים פוליטית, כפי שבעצמם טעננו לפני הבחירות. המאבק בטרור והמשפחות השכולות נזרקו לפח בעבור בצע שררה. ירקתם למשפחות השכולות בפרצוף (כשנפגשנו מיד אחרי הבחירות) וזאת אחרי שהשתמשתם בהם לקושש קולות בנושא קריטי של מלחמה בטרור".

עוד אמר: "הפלתם כל הצעה לחקיקה בנושא ובקושי הצלחתם להאריך את חוק איחוד המשפחות וזאת רק אחרי שנעזרתם באופוזיציה. שיקלי פועל באחריות בכנסת ולא לפי חלוקת ג'ובים שהקואליציה הזו שברה שיאים שליליים בנושא. שיקלי הפגין אמינות - דבר שלא נשאר ממנו זכר בימינה ובקואליציה. לכהנא ולבנט, שכמו שיקלי וכמוני שסיימנו את בית הספר לקצינים, יש חוסר אמינות חמור מאוד שמשמעו בבה"ד 1 הוא הדחה לאלתר. לוחמים אמיתיים אחריכם כמנהיגים לא ילכו, ואילו אחרי שיקלי כן. רצונכם כעת להפריש את שיקלי לאחר שסילמן פרשה מכם הוא לא לגיטימי ומוריד עוד יותר את אמינותכם".

עמיחי שיקלי כנסת החייל רון קוקיא פיגוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד