י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

יובל של שחיטה • רבי אברהם בנימין ליכטנשטיין זצ"ל

בגיל 81 נפטר בירושלים רבי אברהם בנימין ליכטנשטיין זצ"ל, שכיהן כשוחט ב'עדה החרדית' במשך כיובל שנים, וממשפיעי חסידות 'תולדות אהרן' • נטמן בהר הזיתים

יובל של שחיטה • רבי אברהם בנימין ליכטנשטיין זצ"ל
מנחם הלוי

ברוך דיין האמת: בירושלים נפטר השוחט הרה"ח רבי אברהם בנימין ליכטנשטיין זצ"ל, והוא בן 81 בפטירתו, לאחר שהזדכך ביסורים וקבלם באהבה.

המנוח זצ"ל נולד בירושלים לאביו הרה"ח רבי יחיאל יעקב ליכטנשטיין ז"ל, בהגיעו לפרקו נישא לבתו של הרה"ח ר' יואל סאמעט ז"ל, חתנו של הצדיק המקובל הריא"ז מרגליות זצ"ל.

היה מזקני חסידי תולדות אהרן, ונודע ביראת שמים מרובה. בין השאר, נהג לקבוע מקום לתפלתו שם שפך צקון לחשו בעבודת התפילה בעריבות, במתיקות וביגיעות. רבות בשנים שימש כש"ץ בשבתות והלהיב את הלבבות בתפילתו. במשך עשרות בשנים היה מהמשפיעים בחסידות תולדות אהרן.

נהנה מיגיע כפו וקבע עתים לתורה, היה דבוק ומקושר בכל נימי נפשו לאדמו"ר בעל ה'דברי אמונה' זצ"ל. שנים רבות אף שימש כגבאי ראשי של בית המדרש. עבד את ד' בכל ליבו נפשו ומאודו, ובכל דרכיו ידעו בדעת צלולה וישרה עד רגע האחרון,

היה מצאצאיו של רבי הלל מקאלאמייע, ודבק בספריו, היה גם דבוק בגאון רבי עקיבא יוסף שלזינגר זצ"ל. שימש במשך כיובל שנים כשוחט בשחיטה של 'העדה החרדית'.

הותיר אחריו דור ישרים מבורך: בנים, חתנים ועשרות צאצאים.

מסע הלוויה יצא היום (ו) בשעה 14:00 מבית המדרש דחסידי תולדות אהרן בשכונת מאה שערים בירושלים, בדרכו להר הזיתים - שם יטמן.

יושבים שבעה בביתו ברחוב חברת ש"ס 19 בשוק מאה שערים בירושלים.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
שוחט מאה שערים תולדות בית מדרש תפילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד