ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"הימין עושה שלום"

פעיל הרשת: "בלי נתניהו אין תקווה לשלום עם המדינה שלי"

מוחמד סעוד, פעיל הרשת מסעודיה שמוכר לכולנו כאחד ששר שירים חסידיים, בקיא בחגים היהודיים, מברך פוליטיקאים ישראלים ומככב הרבה ברשתות החברתיות, חזר חזרה לרשתות לאחר פסק זמן שלקח בשל לימודים אותם היה צריך לסיים

פעיל הרשת: "בלי נתניהו אין תקווה לשלום עם המדינה שלי"
חרדים בביקור אצל מוחמד סעוד בסעודיה צילום: המצלם

מוחמד סעוד מסעודיה, פעיל הרשתות החברתיות, לקח לאחרונה פסק זמן מהרשתות החברתיות, בשל לימודי משפטים וניהול מערכות רפואיות, אותם היה צריך לסיים וכעת שב לרשת. בשנים האחרונות הפציע מוחמד בחיינו וכיכב בתוכניות טלוויזיה ישראליות, הפך לדמות ב'ארץ נהדרת', התראיין בתוכניות טלוויזיה ישראליות, אירח בביתו חרדים רבים, הדליק איתם נרות חנוכה ונרות שבת. הוא גם קיבל מתנות מישראלים רבים שביקרו אצלו, שר שירים חסידיים בצורה מושלמת. סעוד משבח ופועל כל הזמן למען ישראל ומתנגד חריף לפלסטינים. 

מוחמד הותקף בהר הבית בעת שביקר במקום ב-2019, הוא ביקר בבלפור את ראש הממשלה לשעבר נתניהו, מוחמד מותקף ברשתות החברתיות באופן קבוע על ידי פעילים אנטי ישראלים שלא אוהבים את דבריו. אחד מהם הוא עבד אל-עזיז המגדיר את עצמו כפעיל חברתי סעודי המתגורר במונטריאול לאחר שקיבל מקלט מדיני. הוא מאיים על מוחמד סעוד.


מוחמד סעוד עם נתניהו

על פי הדיווח ב'הארץ' עבד אל-עזיז החל לתקוף את המשטר בסעודיה כשהיה תלמיד מכללה בקנדה. הוא מתח ביקורת על מדיניות הממשלה, שבתגובה ביטלה את מלגתו ללימודים אקדמיים. ב-2014 קיבלה קנדה את בקשת המקלט שהגיש, והוא הפך לאזרח קבוע במדינה שלוש שנים לאחר מכן. וכל זאת כשהוא תומך בארגון הטרור דאעש, אך לאחר שהתמיכה שלו התגלתה, הוא מחק כל זכר מהפוסטים אותם כתב בעד דאעש.

עבד במלחמה קבועה עם מוחמד סעוד, עבד הוא מתנגד משטר סעודי בולט ומרבה לתקוף את המשטר הסעודי, מוחמד סעוד הוא תומך המשטר ופעיל רשת בולט למען השלום בין ישראל למדינות ערב, ומרבה להילחם ברשת נגד מעשי הטרור של איראן, מנגד עבד המתנגד לנורמליזציה עם ישראל פתח במלחמה חזקה נגד מוחמד, וכל אחד 'נכנס' בשני.

בימים האחרונים האופוזיציה מנסה להפיל את הממשלה, מוחמד סעוד שהתכתב עם פוליטיקאים ישראלים. לא מפסיק לפרסם ציוצים בעד האופוזיציה ונגד הממשלה, מוחמד מרבה לצייץ הרבה הומור על המצב הפוליטי בישראל. ‏באחד הציוצים כתב מוחמד "איגוד בארות הנפט הסעודי תומך בעמיחי שיקלי". הציוץ אחר כתב: "‏איגוד בארות הנפט בהודעה מיוחדת בממלכה: כל שליח וולט שיביא הוכחה שקיבל טיפ מהמבצר ברעננה, יקבל גיגית נפט חינם לקחת בטייק וואי הביתה".

מוחמד אמר ל'בחדרי חרדים' כי הוא מאוכזב מכך שנתניהו כבר לא ראש הממשלה, לדבריו אין סיכוי לשלום עם סעודיה מאז הפסידו של נתניהו בבחירות, והוא מקווה שיהיה מצב לממשלה ימנית אמיתית. "אם תוקם ממשלה ימנית בישראל, תהליך השלום עם מדינות ערב יחזור". מוחמד אומר: "זה מוזר כי למעשה השמאל הישראלי כל הזמן מדבר שהוא רוצה שלום, אבל בפועל מי שעשה שלום והסכמי נורמליזציה זה הימין זה לא השמאל".

מוחמד סעוד סעודיה קנדה חמאס דאעש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד