י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"כל אחד יכול להתנסות"

הצעד המפתיע של פייסבוק: זו החנות שתיפתח

במסגרת המעבר מפלטפורמה חברתית לענקית חומרה שמתמקדת בעולם המטאוורס: 'מטא-פייסבוק' הודיעה על פתיחת חנות פיזית ראשונה של החברה, בסמוך למטה הראשי של Reality Labs בקליפורניה - חטיבת המציאות המדומה של מטא. החנות תתפרש על כ-150 מ"ר. צוקרברג: "הדרך הטובה ביותר להבין את המציאות המדומה היא לחוות אותה"

הצעד המפתיע של פייסבוק: זו החנות שתיפתח
אילוסטרציה צילום: unsplash

חברת 'מטא-פייסבוק' הודיעה היום (שני) כי תפתח חנות פיזית ראשונה של החברה, במסגרת המעבר מפלטפורמה חברתית לענקית חומרה שמתמקדת בעולם המטאוורס. החנות תהיה ממוקמת בסמוך למטה הראשי של Reality Labs בקליפורניה - חטיבת המציאות המדומה של מטא, והיא תתפרש על כ-150 מ"ר.

על פי הודעת החברה, מבקרים בחנות יוכלו להתנסות בגאדג'טים החכמים שפיתחה מטא-פייסבוק, בראשם מערכת המציאות המדומה Quest 2, המשקפים החכמים Ray-Ban Stories ופורטל הווידאו. החנות גם תציע למכירה חלק מהמכשירים באופן ישיר ללקוחות.

מנכ"ל החברה מארק צוקרברג מסר כי "הדרך הטובה ביותר להבין את המציאות המדומה היא לחוות אותה". לדבריו, "בחנות החדשה של מטא, כל אחד יכול להתנסות באפליקציות הפופולריות בקווסט 2, ולשתף את החוויה על הקיר הגדול כדי שהחברים שלכם יראו".

כזכור, פייסבוק שינתה את שמה בחודש אוקטובר האחרון למטא, בניסיון למתג את עצמה מחדש – מרשת חברתית שמעוררת מחלוקת פעם אחרי פעם לחברה שממציאה מחדש את הדרך שבה אנשים מתקשרים זה עם זה.

פייסבוק מטא חנות אינטרנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד