כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
הארוחה המדאיגה

הח"כ מרע"מ: נתנתק מהממשלה אחרי הפגרה

ארוחת שבירת צום הרמדאן שבה נכחו ח"כ מהקואליציה וח"כ מהאופוזיציה מדאיגה את הקואליציה הרעועה שאיבדה את הרוב בכנסת. לפי הדיווח, הח"כ מרע"מ סיפר על השולחן כי בכוונתו לפרוש עם חזרת הכנסת לשגרה ולהפיל את הממשלה

הח"כ מרע"מ: נתנתק מהממשלה אחרי הפגרה
מאזן גנאים/פטין מולא צילום: אוליביה פיטוסי/נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

בעוד כשבועיים הכנסת תחזור לפעילות עם סימן שאלה גדול באשר ליציבות הממשלה בשל פרישת חברת הכנסת עידית סילמן והמתיחות מול סיעת רע"מ שהודיעה כי תקפיא את השותפות בקואליציה.

הערב דווח כי במוצאי השבת נפגשו חברי הכנסת פטין מולא מ'הליכוד' וחבר הכנסת מאזן גנאים לארוחת האיפטר של צום הרמדאן, אצל חבר משותף בכרמיאל, כאשר עיקר הדיון בשולחן היה סביב הנושאים הפוליטיים.

על פי הדיווח, גורם שנכח בפגישה סיפר כי השניים דיברו פוליטיקה ממושכות, כאשר מאזן גנאים מסיעת רע"מ הביע ייאוש מוחלט מהממשלה והצהיר כוונה להתנתק ממנה אחרי החזרה מהמושב גם אם החרם של רע"מ יסתיים.

כך או כך, הקואליציה תתקשה לתפקד ללא רוב, כשיחסי הכוחות כעת הם 60 - 60, כך שנושאים שבמחלוקת לא יוכלו לבוא לאישור הכנסת. כך למשל תקציב המדינה ששאפו להביא להצבעה, לא יעלה במושב הקרוב שכנראה יסתיים בשלב מסוים עם פיזור הכנסת או הקמת ממשלה חלופית עוד בכנסת הנוכחית.

פוטין מולא מפלגת רע"מ ממשלת בנט לפיד מאזן גנאים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד