כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בעשרות מיליארדים

‏רשמית: האיש העשיר בעולם רכש את טוויטר

טוויטר מקבלת את הצעת הרכישה של אילון מאסק ב-44 מיליארד דולר. האיש העשיר בעולם רכש את הרשת החברתית הפופולרית בסכום דמיוני, אך העסקה עדיין לא סגורה סופית

‏רשמית: האיש העשיר בעולם רכש את טוויטר
אילון מאסק צילום: מתוך טוויטר

מנכ"ל 'טסלה', איש העסקים העשיר בעולם, אילון מאסק, ידוע בכך שהוא משתמש בטוויטר כדי לפרסם רעיונות שונים שעולים בדמיונו באשר לאינטרסים עסקיים שלו, המטבעות הקריפטוגרפיים שלו, הפוליטיקה והחיים בכלל, אבל היום נראה שהוא עשה את אחד הצעדים הנועזים בחייו.

טוויטר הודיעה כי היא קיבלה את הצעתו של מאסק לרכוש את החברה הנסחרת בבורסה ב-54.20 דולר למניה, תוך שווי של 44 מיליארד דולר לפלטפורמת המדיה החברתית.

רגעים ספורים לאחר פרסום החדשות על הרכישה, המסחר בטוויטר הופסק בבורסה, החברה פרסמה הודעה לעיתונות המאשרת כי היא מקבלת את הצעתו של מאסק להעביר את הרשת החברתית לבעלותו הפרטית.

"מועצת הטוויטר ניהלה תהליך מתחשב ומקיף להערכת הצעתו של אילון תוך התמקדות מכוונת בערך, ודאות ומימון", אמר יו"ר הדירקטוריון העצמאי של טוויטר, ברט טיילור על העסקה. "העסקה המוצעת תספק מזומן, ואנו מאמינים שזו הדרך הטובה ביותר קדימה עבור בעלי המניות של טוויטר".

"חופש הביטוי הוא הבסיס של דמוקרטיה מתפקדת, וטוויטר היא כיכר העיר הדיגיטלית שבה דנים בעניינים חיוניים לעתיד האנושות", אמר מאסק בהודעה לעיתונות. "אני רוצה להפוך את טוויטר לטוב יותר מאי פעם על ידי שיפור המוצר עם תכונות חדשות, הפיכת האלגוריתמים לקוד פתוח כדי להגביר את האמון, להביס את הבוטים ולתת אימות של כל בני האדם. לטוויטר יש פוטנציאל אדיר - אני מצפה לעבוד עם החברה ועם קהילת המשתמשים כדי לפתח אותו".

חשוב לציין כי העסקה עדיין לא גמורה - אישורים רגולטוריים ובעלי מניות שונים עדיין תלויים ועומדים וקיים פוטנציאל שאחרים שיגיעו עם הצעה אחרת או גבוהה יותר. אבל זו התפתחות משמעותית וזה סימן שהדירקטוריון שותף לרעיון המכירה.

טוויטר אלון מאסק אילון מאסק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד