כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

שוב הושחתו תחנות בגאולה: צבע שחור וניפוץ זכוכיות

שתי תחנות אוטובוסים נוספות הושחתו בשכונת גאולה: אלמונים שפכו צבע שחור וניפצו זכוכיות • קנאים: המושבים מאפשרים לנערים ולנערות לשבת יחד • צפו בתיעוד

התחנה שהושחתה. צילום: שמואל בן ישי, חדשות 24
התחנה שהושחתה. צילום: שמואל בן ישי, חדשות 24



למרות המחאות מצד גורמים בעיריית ירושלים ובשכונת גאולה - שוב הושחתו תחנות אוטובוס: בתחנת אוטובוס ברחוב דוד ניפצו אלמונים את הזכוכיות ושפכו על התחנה צבע שחור. תחנה הממוקמת ברחוב יחזקאל כוסתה בחומר שחור.

בשבועיים האחרונים הושחתו מספר תחנות אוטובוס בשכונת גאולה בירושלים. לפני יותר משבוע הושחתה תחנת אוטובוסים ברחוב שטראוס פינת רחוב עבודת ישראל, זאת לאחר שרק תקופה קצרה קודם לכן שודרגה התחנה לנוחות התושבים, במסגרת השדרוג העירוני שעברה שכונת גאולה. שמשת התחנה נופצה ונשפך צבע שחור על הספסלים. תחנה נוספת ברחוב שטראוס הושחתה אף היא בצבע שחור.

לא ברור מי עומד מאחורי מעשי ההשחתה, אך קנאים המתגוררים באיזור טוענים כי אחת הסיבות להשחתת התחנות היא משום שהמושבים בתחנות האוטובוס מאפשרים בלילות ובשבתות לנערים ולנערות לשבת יחד באותו מקום, ולהפריע למנוחת התושבים המתגוררים בסמיכות.

עוד בנושא:
יעד ההרס החדש של הסיקריקים: תחנות אוטובוס במרכז ירושלים
עסקנים נגד שורפי התחנות: "קבוצה קיצונית נכחדת"

נציגי העירייה הגיבו בשבוע שעבר בזעם על ההשחתה. סגן ראש העיר, יוסי דייטש, אמר ל'בחדרי חרדים': "אני לא מצליח להבין מה העבירה בתחנת אוטובוס כזו. לא שמעתי מאנשים שפויים שיש בעיה. אנחנו צריכים למגר את התופעה הזו.

"לא יתכן שהעירייה משיגה תקציבים של מיליוני שקלים עבור הציבור והתוצאה היא וונדליזים. זה חילול ה' גדול. איך אנחנו נראים? אני כובש את פניי בקרקע ולא יודע מה לענות לגורמי העירייה שדורשים תשובות. אם יש בעיה עם פרחחים, תטפלו בהם, תשפכו עליהם את הזפת. איפה כתוב שמותר לעשות כזה חילול ה'? אם נצטרך נציב מצלמות נסתרות ונתפוס את הפושעים האלו".

התחנה שהושחתה. צילום: שמואל בן ישי, חדשות 24

























השחתה תחנות גאולה דייטש אוטובוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד