כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
בחסדי שמים

סיכול של הרגע האחרון: 100 רימוני רסס היו בדרכם לפיגועים

צה"ל והמשטרה הוזעקו לגבול ועצרו חשודים כשבידיהם 100 רימוני רסס ושני נשקים. לפי החשד, אלה נשלחו מטעם חיזבאללה, כדי לבצע פיגועים בישראל. המשטרה: "לא נתפסו רימוני רסס מעולם, כנראה יועדו לביצוע פיגועים במקומות אזרחיים הומי אדם"

סיכול של הרגע האחרון: 100 רימוני רסס היו בדרכם לפיגועים
סיכול ענק צילום: דוברות המשטרה

המשטרה סיכלה היום (שלישי) הברחת נשק חריגה בהיקפה בגבול לבנון: בסיכול נתפסו 100 רימוני רסס. על פי החשד האמל"ח יועדו לביצוע פיגועי טרור, ונבדקת מעורבות של חיזבאללה. ההברחה הייתה מכיוון מטולה.

על פי החשד, מבריח לבנוני השתמש בביתו שצמוד לחומת הגבול כדי להסוות את ההברחה.

ראש הממשלה נפתלי בנט בירך על סיכול ההברחה, והבטיח "להתמיד עד שנכריע את הפשיעה בחברה הערבית".

כוחות של יחידת הגבולות במחוז הצפוני של המשטרה ולוחמי יחידת שמשון בחטיבת כפיר הוקפצו אמש (שני) לגדר הגבול בעקבות תצפית של צה"ל שזיהתה תנועה חשודה באזור. לוחמי היחידה פתחו בסריקות במקום ואיתרו תיק עם 100 רימוני רסס ושני כלי נשק.

במשטרה אמרו כי בכמה מההברחות האחרונות שסוכלו נמצאו עדויות למעורבות של ארגון הטרור חיזבאללה, שפועל באמצעות עבריינים ישראלים להכנסת אמצעי לחימה לשטח ישראל. "חיזבאללה דואג להשגת כלי הנשק תוך שהוא מבטיח שלפחות חלקם יישמרו לפעילות חבלנית ובכך מנסה ליצר תשתית לפיגועי טרור בשטח המדינה", אמרו במשטרה. עוד צוין כי "העובדה שנתפסו רימוני רסס, נשק חריג שעד כה לא נתפס, מגבירה את החשד כי יועדו לביצוע פיגועים במקומות אזרחיים הומי אדם".

במשטרה ציינו הבוקר כי "שוטרי יחידת הגבולות של מחוז צפון פועלים בכל גבולות המחוז הצפוני, הגובל בלבנון, סוריה וירדן, ולוחמי עילית אלו פועלים יחד עם שאר שוטרי היחידה המרכזית בכל ימות השנה ובכל מזג האוויר בכדי למנוע ולסכל הברחות אמצעי לחימה וסמים מסוכנים לתוך גבולות ארץ ישראל. פעילות שוטרי היג"ל בקו הגבול מונעת מכמויות גדולות של כלי נשק וסמים מסוכנים להגיע לתוך הישובים בשטח המדינה ולשמש בידי גורמים עבריינים ופח"עים למטרות טרור, אלימות וסחר".

 

הברחת נשק גבול לבנון פיגועים צמצום פיגועים צהל משטרה מחבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד