כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

מנכ"ל המשרד לשוויון חברתי וראש הרשות לפיתוח הכלכלי חברתי של הציבור החרדי בביקור מיוחד בקמפוס קמא-טק

מטרת הביקור הייתה סקירה של תכנית העבודה של פרויקט "אקטיב-קוד", מיזם משותף של קמא-טק, משרד המדע והטכנולוגיה והרשות לפיתוח כלכלי חברתי של הציבור החרדי # מייסד ומנכ"ל קמא טק הרב משה פרידמן: "שיתוף הפעולה של קמא-טק עם המשרד לשוויון חברתי והרשות לפיתוח הכלכלי חברתי של הציבור החרדי מוכיח את עצמו בכל יום מחדש"

מנכ"ל המשרד לשוויון חברתי וראש הרשות לפיתוח הכלכלי חברתי של הציבור החרדי בביקור מיוחד בקמפוס קמא-טק
קמא טק צילום: באדיבות קמא טק

ביקור מיוחד ומקיף קיימו מאיר בינג, מנכ"ל המשרד לשוויון חברתי ורועי אסף ראש הרשות לפיתוח הכלכלי חברתי של הציבור החרדי בקמפוס של קמא טק בבני ברק, כאורחיו של מייסד ומנכ"ל קמא טק הרב משה פרידמן.

מטרת הביקור הייתה סקירה של תכנית העבודה של  פרויקט "אקטיב-קוד", מיזם משותף של קמא-טק, משרד המדע והטכנולוגיה והרשות לפיתוח כלכלי חברתי של הציבור החרדי וזוכה לברכתם ופיקוחם של גדולי ישראל . המיזם נועד לסייע לתלמידות הסמינרים מכל רחבי הארץ לקבל התמחות מעשית יחד עם חברות ההייטק הגדולות, ובכך לשפר את היכולת שלהן להתקבל לעבודה טובה עם פרנסה מכובדת.

התוכנית 'אקטיב קוד' שמה לה למטרה לאפשר לבוגרות סמינר כניסה מקצועית יותר לעולם ההייטק ופתיחת תחומי ידע נוספים לאלו שכבר נמצאות בתחום ההייטק.

קמאטק מלווה את הבנות לכל אורך הדרך. החל מן ההכנה המדוייקת לראיונות מקצועיים ואישיותיים בליווי מסור בימי המיונים ותהליך הקבלה וגם בהמשך הדרך לאחר ההשמה בחברות ההייטק הגדולות והמובילות ביותר.

מנכ"ל המשרד לשוויון חברתי מר מאיר בינג אמר במהלך הסיור כי "הממשלה מרכזת מאמץ לטובת הגדלת סקטור ההייטק, קטר הצמיחה של המשק, ושילוב חרדים היא אחת הדרכים הטובות ביותר להגשמת מטרה".

ראש הרשות החרדית מר רועי אסף אמר "זה באמת מרגש לראות את הצלחת המיזם המשותף של משרד המדע ואיתנו יחד עם צוות קמאטק לקידום מקצועי משמעותי ופרנסה טובה לנשים החרדיות".

מנכ"ל קמא-טק הרב משה פרידמן מוסר כי: "שיתוף הפעולה של קמא-טק עם המשרד לשוויון חברתי והרשות לפיתוח הכלכלי חברתי של הציבור החרדי מוכיח את עצמו בכל יום מחדש. אנו שמחים לארח את מנכ"ל המשרד לשוויון חברתי ואת ראש הרשות לפיתוח הכלכלי חברתי בקמפוס של קמא טק על מנת שיראו מקרוב את הפירות. בעזרת השם נמשיך לעבוד יחד עם השותפים הנפלאים שלנו על הגדלת התוכנית הנוכחית ויצירת מסלולים נוספים לקידום הציבור החרדי בענף ההייטק באופן המיטבי ביותר".

קמא טק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד