י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"ממשלת בנט שברירית"

נציג היהודים באיראן: "המשטר הציוני מבין רק כוח"

הומיון שמח, נציג היהודים בפרלמנט האיראני אמר לתקשורת האיראנית, כי "את פשעי המשטר הציוני אפשר להפסיק רק בכוח צבאי". הנציג קרא למדינות ערב לבטל את הנורמליזציה עם ישראל

נציג היהודים באיראן: "המשטר הציוני מבין רק כוח"
נציג היהודים בפרלמנט האיראני, דר' הומיון שמח צילום: באדיבות המצלם

נציג היהודים בפרלמנט האיראני, דר' הומיון שמח, רוקח במקצועו, תקף את ישראל. "המשטר הזה לא מבין את שפת הדיפלומטיה ואנחנו צריכים לדבר עם המשטר הזה בכוח, הם ממש לא מבינים דיפלומטיה ואנחנו חייבים לדבר עם המשטר הזה בשפת הכוח", אמר לתקשורת המקומית.

הוא הוסיף: "הניסיון הראה לנו שבכל פעם שמדינות ניסו לדבר עם המשטר הציוני באמצעות דיפלומטיה, השיטה הזאת הוכיחה כי זה לא היה יעיל נגד הציונים, ופעולות המשטר הוכיחו שצריך לדבר איתו בכוח".

הוא אמר כי: "היחסים הדיפלומטיים והפוליטיים של חלק ממדינות ערב עם המשטר הציוני, נידונים לכישלון, ומצפה למדינות אלו גורל מר". וקרא להן לבטל את ההסכמים. הוא הוסיף: "העימותים האחרונים בין העם הפלסטיני במסגד אל-אקצא הראו שהם נגד היחסים הדיפלומטיים של המשטר הציוני, ומגנים כל פשרה דיפלומטית ויחסים עם המשטר הזה".

הצהרת ד"ר הומיון שמח מגיעה לרגל 'יום אלקודס העולמי', שמצוין מדי שנה ברחבי העולם עם הפגנות אנטי ישראליות. התקשורת האיראנית ציינה את "האכזריות של הצבא של המשטר הציוני הכובש". וקבעה כי: "למרבה המזל, בניגוד לאשליות הציוניות, הדיכוי והסמכות של הפלסטינים והתנגדותם ואומץ ליבם נגד המשטר הציוני האכזרי, לא רק שלא הביא דבר מלבד יאוש לנפתלי בנט וממשלתו השברירית" אלא "במקום זאת, היא יצרה מוטיבציה רבה יותר בקרב האנשים הנכבדים של איראן וכל תושבי העולם לתמוך בעם המדוכא של פלסטין, והפכה את קול ההגנה והתמיכה של האינתיפאדה לתהודה בעולם יותר מאי פעם".

התקשורת פרו המשטר האיראני ציינה, כי: "הקהילה היהודית של איראן, מקבלת את הציות של האומה האהובה של איראן האסלאמית וכל המוסלמים בעולם, גינתה בחריפות את ההתקפות האכזריות של המשטר הציוני על מסגד אל-אקצא ואת הפעולות הבוגדניות של התנועה הערבית רע"מ נגד העניין הפלסטיני".

פרלמנט איראן מדינה ציונית הומיון שמח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד