ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
"דירת גג"

הזוי: אוהל על גג בצפון ת"א מושכר ב-5,500 ש"ח

מחירי השכירות בתל אביב ידועים לשמצה בקרב הצעירים הנאלצים ללון במחסנים עם שירותים משותפים בשביל החלום שלהם לגור במרכז ההתרחשות, אלא שדירה מסוימת בצפון תל אביב עלתה לכותרות כשבעל הדירה העמיד אוהל על גג הבניין והציג אותה להשכרה במחיר מופקע של 5,500 ש"ח כשהוא קורא לה "דירת גג"

הזוי: אוהל על גג בצפון ת"א מושכר ב-5,500 ש"ח
"דירת הגג" בצפון תל אביב צילום: יד 2

לאתר "יד-2" עלה בשבוע שעבר מודעה תמימה המספרת על דירת גג בצפון הישן רחוב שקט ונעים קרוב לפארק הירקון בקרבת הים. המשכיר מתאר במודעה, כי הדירה כוללת מרפסת מפנקת וגדולה, הדירה כולה בגודל 70 מ"ר והיא מושכרת במחיר "מציאה", רק 5,500 ש"ח לחודש. אלא שמהתמונות המצורפות למודעה מתברר עד כמה המצב העגום רחוק מהמציאות: מדובר בלא פחות מחדרון שעליו בנוי אוהל ענק ויחד עם המרפסת הפך ל"דירת גג". 

מדובר בשיא חדש שנרשם בכל הקשור לתחום הדירות להשכרה בתל אביב. ישנן דירות בהן יש שירותים משותפים מספר דיירים או שהמקרר נמצא בחצר, אלא שאוהל על גג של בניין מושכר כ"דירת גג" זהו שיא חדש. ברשת החברתית התקבלה הדירה בדעות חלוקות, היו את אלו שאכן טענו כי מדובר בדיל טוב, "אם הייתם גרים היכן שאני, כתבה תושבת תל אביב, הייתם רצים לשכור במקום שכזה". אחרים כינו את בעל הבית שקרן, נוכל ושאלו האם בכלל מדובר בדירה חוקית.

נראה שלא תהיה בעיה למשכיר להשכיר את הנכס הייחודי הזה. מי שניסה לשלוח הודעה לבעל הבית נענה כי כבר יש רשימת המתנה ארוכה, לחדשות 12 סיפר הבעלים, כשניסינו לברר עם הבעלים מה קורה במצב של גשם הוא אמר: "האמת שהיא (המרפסת) דווקא יחסית סגורה לגשם, צריך לראות את זה פשוט במציאות... זה, אתה יודע, זה לא ברזנט כל כך... זה כזה... זה סגור טוב מלמעלה, מבחינת גג הוא סגור טוב, אתה מבין? יש שם גם אחלה אוויר, הכיוון שם של האוויר הוא מאוד טוב".

תל אביב מצוקת הדיור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד