כ' תשרי התשפ"ה
22.10.2024

החרד"ק שביים סרטון של חרדים תוקפים חייל - נחקר • טוען: "מדובר בהשמצה"

החייל שצילם את אירוע התקיפה בשכונת הבוכרים, בו קראו חרדים קריאות גנאי לעבר חייל חרדי אחר, נחקר במכללה בה הוא לומד בפתח תקווה • הסיבה: חשיפת 'בחדרי חרדים' - הקלטה בה מודה הצלם כי הסרט מבויים • מכחיש: הסרט אותנטי, הושמצתי בשל סירובי למכור אותו

חיילים חרדים. צילום אילוסטרציה: בועז בן ארי
חיילים חרדים. צילום אילוסטרציה: בועז בן ארי

חוקרים סמויים של המשטרה הגיעו בשבוע שעבר למכללה בפתח תקווה, בה לומד החייל החרדי שחשוד בכך שביים את התקיפה של גורמים קיצונים נגדו לפני שבועות אחדים בשכונת הבוכרים בירושלים.

החוקרים הגיעו באמצע הלימודים, ודרשו את החייל לחקירה קצרה. הם נכנסו עמו לחדר ריק והעבירו אותו תחקור קצר, במהלכו התבקש להוכיח שלא ביים את התקיפה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לאחר שהתברר לצה"ל שהחייל הסתבך בחקירת המשטרה - בה מסר ככל הנראה כמה גרסאות שונות, הוחלט לפתוח במקביל לחקירה המשטרתית גם חקירה צבאית. הסיבה לכך נובעת בעיקר בשל העובדה כי החייל משרת בחיל מודיעין, ושם אמינות החייל קריטית.

עוד בנושא:
החייל החרדי שהותקף: "צה"ל מחכה שמישהו ימות?" • ראיון
פירות ההסתה • חייל חרדי הותקף בירושלים
מביימים הסתה: "צריך וידאו שצועקים עליך חרדק לטלוויזיה" • האזינו

החייל סיפר לחבריו כי החוקרים הגיעו למכללה במסגרת החקירה שמטרתה לגלות מי הם החרדים הקיצונים שתקפו אותו.

האזינו להקלטה המפלילה:


כזכור, לפני כשבועיים 'חגגו' בתקשורת הכללית את תקיפת החייל החרדי בשכונת הבוכרים. אולם, מהקלטה שנחשפה ב'בחדרי חרדים' התברר כי התקיפה שהייתה לא צולמה. ומה שצולם - בויים לאחר מכן.

החייל עצמו לא הגיב להקלטה, אך הצלם טען כי האירוע לא בויים בשום נקודה, וכי חשיפת ההקלטה היא השמצה של אדם שביקש לרכוש את התיעוד ונפגע משום שנתקל בסירוב.
תקיפה חרדק חקירה משטרה צה''ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}