כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
"אני מפציר בך"

המכתב ששלח אביר קארה לעידית סילמן

בקואליציה מבינים שעליהם לפעול מהר בזמן שנותר עד לחזרת הכנסת לשגרה מהפגרה. ומשגרים את האיש האחרון שאולי עדיין יכול להשפיע על עידית סילמן. במכתב ששיגר היום סגן השר קארה לסילמן הוא מפציר בה לשתף פעולה בנושאים ימניים ובהעברת התקציב

המכתב ששלח אביר קארה לעידית סילמן
במליאת הכנסת צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

סגן השר במשרד ראש הממשלה, חבר הכנסת אביר קארה פנה היום (שלישי) לחברת הכנסת עידית סילמן שפרשה מהקואליציה, בדרישה לשתף פעולה לקראת כינוס הקיץ, ומבקש ממנה לשתף פעולה בשורה של הצעות חוק שהגישו יחד, וכעת הרוב הקואליציוני מוחזק בידיה.

"עידית יקרה", פותח קארה את פנייתו, "לקראת כנס הקיץ אני מפציר בך ומבקש באופן מיוחד שתפעילי את מכסת החקיקה והכלים הפרלמנטריים שלך על מנת לקדם את החוקים אותם ניסחתי ובהסכמה איתך העברתי לשולחנך".

כל הכתבות סביב פרישתה של עידית סילמן

קארה שלא יכול להעלות הצעות חוק מתוקף תפקידו כ'סגן שר', מבקש לעשות זאת דווקא בשיתוף פעולה עם סילמן, החוק שהוא דורש לעלות מיידית הוא הצעת חוק יסוד לשלילת שכר חברי הכנסת, שיעמוד על שכר מינימום, בגין אי הקמת ממשלה: "חוק זה נועד להגן על האזרחים במדינת ישראל מפני בחירות חוזרות ונשנות ללא הקמת ממשלה יציבה. אזרחי ישראל לא צריכים עוד בחירות", הוא כותב לה במכתב.

עוד הרחיב קארה במכתבו באשר למספר חוקים כלכליים שהוא מבקש לעלות בשיתוף פעולה איתה, כשהוא מציע לה "לעבוד יחד במושב הקיץ ולהביא הישגים ימניים - באביתר, בהתיישבות; לקדם רפורמות כגון - הורדת מכסים, פתיחת השוק לייבוא, הורדת רגולציה, רשת ביטחון; להעביר חוקים ותקציב לטובת הציבור".

"אני מבקש ממך לחשוב על טובת אזרחי מדינת ישראל ולהמשיך לקדם את החוקים שהובלנו יחדיו. שיתוף הפעולה ביננו חשוב ואני בטוח שנוכל להמשיך לקדם חוקים נוספים שמוסכמים על שנינו. כולי ציפייה שלא נלך לבחירות שמשמעותן היעדר תקציב, רפורמות וחקיקה ונשלים את המלאכה החשובה", מסיים קארה.

עידית סילמן אביר קארה תקציב המדינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד