י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הילד איננו

אביו של מוישי זועק: "תראה לנו אות חיים. לחוצים מכל דפיקה בדלת"

למעלה מחודש להיעדרותו של שמוישי קליינרמן, נער בן 16 ממודיעין עילית - אביו פונה אל בנו: "אברהם משה היקר, אנחנו עכשיו 34 יום מאז שדיברנו איתך בפעם האחרונה בטלפון. איפה אתה נמצא? תראה אות חיים". האבא אף ביקש את עזרת הציבור ואת התגייסות הרשויות בחיפושים אחר בנו. תיעוד

אביו של מוישי זועק: "תראה לנו אות חיים. לחוצים מכל דפיקה בדלת"
אביו של מוישי קליינרמן מתחנן לעזרה צילום: צילום מסך

כבר למעלה מחודש ימים שמוישי קליינרמן, נער בן 16 ממודיעין עילית, נעדר מביתו. לבני משפחתו המודאגים אין קצה חוט היכן הוא עשוי להימצא. המשטרה עורכת חיפושים ברחבי הארץ אך לפי שעה לא נרשמה התקדמות משמעותית.

אביו של מוישי יצא השבוע בקריאה לציבור ולרשויות וביקש את עזרתם באיתור בנו. "אברהם משה היקר, אנחנו עכשיו 34 יום מאז שדיברנו איתך בפעם האחרונה בטלפון. אנחנו מודאגים מאוד ולחוצים מכל דפיקה בדלת ומכל טלפון", אמר האבא המודאג.

"איפה אתה נמצא?", שאל האבא וביקש: "תראה אות חיים. משטרה, זק"א, ידידים - כל מי שיכול לעזור במשהו, אנחנו ממש מתחננים שתעשו את הכול למצוא את הילד שלנו. אנחנו ממש מחכים כל רגע". 

דבר היעלמותו של מוישי דווח בהרחבה ב'בחדרי חרדים'. כשיצא מהבית לפני כשלושה שבועות, מוישי לא עדכן את בני משפחתו לאן פניו מועדות. ולפי כשבוע וחצי - אמו המודאגת אמרה בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "אנחנו לא יודעים איפה הילד נמצא, זו הרגשה נוראית של חוסר וודאות".

האם, גיטה, סיפרה על מתח רב וחוסר אונים אל מול המצב. "כל הזמן מתקשרים אנשים שחושבים שראו אותו. שולחים לנו סרטונים. כל טלפון או דפיקה בדלת אנחנו קופצים. אנחנו לא יכולים לצאת מהבית. איך אפשר להיכנס ככה לחג בחירות", היא אמרה.

לפני כשנה נפצע קליינרמן בפיגוע אבנים, בעת שנכנס לכפר הפלסטיני כיפל חארס הסמוך לאריאל, בו קבור יהושע בן נון. "הוא נפגע בפעולת איבה", אומרת האם, "פלסטיני השליך בלוק שפגע לו בראש. בעקבות המקרה הוא אושפז כשבועיים בבית החולים ומאז הוא נעשה מאוד סוער". לדברי האם, בעקבות הפיגוע נאלץ מוישי לעבור 14 תפרים בראש, מה שגרם לצלקת משמעותית במצחו.

בימים האחרונים פנתה המשטרה שוב ושוב לציבור הרחב, בבקשה לפקוח עין ולסייע בחיפושים. לפי המשטרה, קלינרמן נראה לאחרונה בתאריך 25.3.23 באזור מירון, אך מאז נעלמו עקבותיו. תיאורו, כפי שפרסמה המשטרה: מבנה גוף רזה, שיער כהה עם פאות, עיניים כהות מרכיב משקפי ראיה. תיאור לבושו: לבש חולצה לבנה ומכנס בצבע כהה.

מהמשטרה נמסר: "כל היודע דבר אודות מקום הימצאו או שעשוי לסייע באיתורו, מתבקש להתקשר למשטרת ישראל תחנת מודיעין עילית בטלפון 086447200, או למוקד 100 של המשטרה".

אולי עוד אפשר להציל את מוישי • קרן מיוחדת נפתחה לסיוע בחיפושים - לתרומות>>>

מודיעין עילית נעדר מוישי קליינרמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד