י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בבר בתל אביב

גנץ קורא לצרף את החרדים לממשלה "צריך להקשיב להם"

בפני קהל מצביעים תל אביבי, השר בני גנץ משתף את רחשי לבו, שהיה שמח, לו החרדים היו מצטרפים לממשלה. לדבריו: "בסוף זה מיליון וחצי אזרחים שצריך להקשיב להם" 

גנץ קורא לצרף את החרדים לממשלה "צריך להקשיב להם"
בני גנץ צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

יו"ר כחול לבן, שר הביטחון, בני גנץ הגיע אמש (שלישי) לשוחח עם מבלים בבר בו אירע הפיגוע לפני שלושה שבועות בתל אביב במסגרת מסע פגישות עם הציבור תחת הסלוגן 'השר על הבר', כשבמהלך הדברים הוא קרא לצרף את החרדים לממשלה.

"אני הייתי מאוד שמח לו החרדים היו גם מהווים חלק מהפסיפס של הממשלה", אמר השר גנץ למבלים התל אביבים, "בסוף זה מיליון וחצי אזרחים שצריך להקשיב להם".

גנץ תקף במרומז את השותפות בקואליציה שמקדמות הצעות חוק נגד המגזר החרדי ואמר: "בלי קשר שיש כאלה (חרדים א.ק.) שלא מצביעים. אנחנו בדמוקרטיה שבלי קשר לתוצאה של הבחירות - הממשלה אחראית לשרת את כל חלקי החברה בישראל גם אלא שלא הצביעו עבורם, זאת השיטה הדמוקרטית".

יצוין כי בחודשים האחרונים מנהלים ראשי הסיעות החרדיות שיח שוטף עם שר הביטחון בני גנץ, רק ערב חג הפסח דיווחנו ב'בחדרי חרדים' על שיחות שקיימו עם אנשיו בשאלת שיתוף פעולה להקמת ממשלה חלופית, הצעה שעדיין מונחת על שולחן, אך נמנעת לעת עתה בשל התנגדות הליכוד.

בני גנץ המפלגות החרדיות ממשלת בנט לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד