י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מתנה קטלנית

הרוע הרוסי: 'סיוע הומניטרי' בדמות קרטון חלב ממולכד

סבתא אוקראינית ניצלה ממוות לאחר שחייל רוסי נתן לה קרטון חלב עמוס בחומרי נפץ. חיילים רוסים מתיימרים כעת לחלק "סיוע הומניטרי". אבל כשהפנסיונרית מהעיר הנצורה חרסון הלכה לפתוח את קרטון החלב שקיבלה מהרוסים, היא הבחינה בחוט המחובר למכסה. בדיקה העלתה כי החוטים הובילו למרעום

הרוע הרוסי: 'סיוע הומניטרי' בדמות קרטון חלב ממולכד
קרטון החלב הממולכד צילום: רשתות חברתיות

קרטון חלב ממולכד חולק לסבתא אוקראינית על ידי חייל רוסי שחילק לתושבים 'סיוע הומניטרי'. הזקנה חשדה שמשהו לא בסדר בקרטון החלב שקיבלה והיא פתחה בזהירות את המכסה, שם גילתה חוט דיג מחובר. בדיקה נוספת העלתה פצצה קטנה שהוכנסה לקרטון. בנה אמר שהיא קיבלה את קרטון החלב ממחסום רוסי המחלק 'סיוע הומניטרי'

בנה אמר לתקשורת המקומית: "אמי שמה לב שמשהו לא בסדר עם החלב הזה, כאילו מישהו שתה ממנו בעבר, או שהוא שבור, היא פתחה בזהירות את הפקק והראתה לי מה יש שם, קרטון החלב הממולכד הכיל חומר נפץ תוצרת בית המחובר לחוט דיג שכאשר ייפתח זה יפוצץ את הפצצה".

בנה של האישה הוסיף: "ארגז הסיוע הובא הביתה על ידי אמי, למרות שביקשתי ממנה שלא. אבל אתמול היא לקחה את המצרכים. היא ראתה שהפקק בחלב לא אטום, היא חשבה שמישהו כבר שתה ממנו, והוא עלול להתקלקל, היא פתחה אותו בזהירות וראתה משהו כמו חוט".

כדי לרמות את המקומיים לחשוב שהמוצרים בטוחים, חיילים רוסים משתמשים במוצרים שיוצרו באוקראינה.

בתוך כך, בבריטניה דווח כי רוסיה מתכננת לקיים משאל עם מבוים בחרסון כדי להצדיק את כיבושה.

בעדכון המודיעיני היומי שלו כתב משרד ההגנה הבריטי "העיר הזו היא המפתח למטרה הרוסית ליצור מסדרון יבשתי לקרים ולשלוט בדרום אוקראינה. רוסיה ערכה בעבר משאל עם לא חוקי על סיפוח קרים לפדרציה הרוסית ב-2014 כדי להצדיק את הכיבוש של חצי האי".

מלחמת אוקראינה רוסיה חלב פשעי מלחמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד