א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
השתלטות יקרה

אחרי הרכישה, בטוויטר חוששים: עבודה מובטחת רק לששה חודשים

לעובדי טוויטר נאמר בפגישת חירום שעבודתם מובטחת רק לחצי שנה עד שהמיליארדר אילון מאסק ישלים את ההשתלטות שלו ב-44 מיליארד דולר. העובדים דורשים לדעת אם הם יוכלו לחזור לתפקידם לאחר ההשתלטות הסופית

אחרי הרכישה, בטוויטר חוששים: עבודה מובטחת רק לששה חודשים
מחשבים. אילוסטרציה צילום: pexels

לעובדי טוויטר נאמר שעבודתם מובטחת למשך שישה חודשים לפחות, עד שאלון מאסק ייכנס לתפקידו במסגרת העסקה של 44 מיליארד דולר בה הוא השתלט על החברה. החששות לגבי אובדן מקומות עבודה מיידי הופגו, כאשר לעובדים נאמר כי הכל יפעל כרגיל עד לסגירת העסקה בששת החודשים הקרובים, כך דיווחה סוכנות הידיעות 'בלומברג'.

לצוותים נאמר שלא יהיו פיטורים "בשעה זו" - אך לא ניתנו ערבויות כאשר מאסק ישתלט סופית. בפגישת חירום, העובדים התבקשו לשאול שאלות, רבים שאלו לגבי אפשרות עבודה לאחר ההשתלטות הסופית.

כאמור, מנכ"ל טוויטר פאראג אגרוואל, נפגש עם עובדים ביום שני אחר הצהריים כדי לדון במכירת חברת המדיה החברתית לאלון מאסק. למר אגרוואל הצטרף ברט טיילור, יו"ר מועצת המנהלים של טוויטר, לפגישת השאלות והתשובות של העובדים. בפגישה של כמעט שעה, העובדים שאלו איך הגיעה העסקה, מה יקרה לשכר ולעבודות שלהם, ואיך מר מאסק עשוי לשנות את טוויטר.

"חשוב להכיר בכך שלכולכם יש רגשות רבים ושונים לגבי מה שקורה", אמר מר אגרוואל, על פי שני אנשים שהשתתפו בפגישה ששוחחו עם ה'ניו יורק טיימס'. "חלקכם מודאגים, חלקכם מתרגשים, וחלקכם מחכים לראות איך זה ילך. אני יודע שזה משפיע על כולכם באופן אישי".

"זה יום רגשי", הוסיף מר טיילור, "ואני רק רוצה להכיר בכך". דובר טוויטר סירב להגיב על הפגישה. העובדים היו מתוסכלים מכך שהנהלת טוויטר שתקה בזמן שפירסמה את תנאי ההסכם עם מאסק, שאמר שהוא ישנה הרבה מהדרך שבה טוויטר פועלת, בהצהרה ביום שני, מאסק אמר שהוא יתמקד ב"תכונות חדשות, הפיכת האלגוריתמים לקוד פתוח כדי להגביר את האמון, להביס את הספאם ואת הבוטים ולאמת את כל בני האדם".

בתגובה לשאלה של עובד האם הנשיא לשעבר דונלד טראמפ יורשה לחזור בטוויטר, מר אגרוואל דחה את השאלה, והותיר למאסק לענות על השאלה ברגע שישתלט על החברה. "אנחנו כל הזמן מפתחים את המדיניות שלנו", אמר מר אגרוואל. "ברגע שהעסקה תיסגר, אנחנו לא יודעים לאיזה כיוון החברה הזו תלך". מועצת המנהלים של טוויטר תפורק כשהחברה תהפוך לפרטית, אמר מר טיילור.

טוויטר אילון מאסק עסקת רכישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד