י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

פיתוח חדש יהפוך את ביתכם לחכם במיוחד

ה-WigWag היא מערכת שליטה המבוססת על סנסורים, שיכולה להפוך את הבית שלכם לאינטליגנטי הרבה יותר • כל זאת במחיר של קצת יותר מ-100 דולר

פיתוח חדש יהפוך את ביתכם לחכם במיוחד

אם גם לכם נראה מוזר שבעידן הסופר דיגיטלי בו אנחנו חיים, הדירה בה רובנו מתגוררים מופעלת בצורה מכנית וידנית כל כך, אז ה-WigWag הוא כנראה המכשיר בשבילכם. מדובר במערכת שליטה המבוססת על סנסורים, שיכולה להפוך את הבית שלכם לאינטליגנטי הרבה יותר. כל זאת במחיר של קצת יותר מ-100 דולר.

מערכת ה-WigWag כוללת תחנת ממסר, כבל תאורה באורך שלושה מטרים וסט של שמונה חיישנים. היא יכולה לזהות תאורה, תנועה, קולות, טמפרטורה ואפילו לחות. את הסנסורים תוכלו להניח בכל מקום בבית, כך שהם ידליקו ויכבו אורות בחדרים השונים, יפעילו מכשירים חשמליים, ויתריעו על תנועה חשודה בדירה, והכול בצורה אוטומטית על פי הוראות שנתתם להם מראש.

איך זה בדיוק עובד? ובכן, תחנת הממסר מחברת את הסנסורים של ה-WigWag, המחוברים למכשירים והמתגים בהם אתם רוצים לשלוט, לשירות ענן המאפשר לכם לשלוט בהם דרך האינטרנט ובאמצעות אפליקציה ייעודית בסמארטפון.

עכשיו תוכלו לשלוט מראש באור שייפתח כשאתם נכנסים למטבח באמצע הלילה, לדאוג לכך שהממטרה בגינה לא תרטיב אתכם בכל פעם שאתם עוברים לידה ולדעת מתי הגיע מכתב לתיבת הדואר – כל עוד הכנסתם לשם סנסור כמובן.

הפרויקט הזה הצליח לגייס יותר מ-70 אלף דולר דרך אתר גיוס ההמונים קיקסטארטר, שם תוכלו לרכוש מערכת פשוטה שתרשת לכם חדר אחד תמורת 119 דולר, ועד ערכה שכולל עשרות סנסורים שתרשת לכם את כל הבית תמורת 579 דולר.
מחשב בית חכם דיגטלי אינטרנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד