י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
ניצלה פעמיים ממוות

אשת הנגיד החרדי נחלצה מהמכונית הבוערת

רעייתו של אחד מגדולי הנגידים באנטוורפן נקלעה לתאונה קשה וניצלה ממנה פעמיים. היא סטתה תחילה עם רכבה לתעלה בצד הכביש ונבלמה בפסי רכבת, שם החל רכבה לעלות באש | עובר אורח רוכב אופניים שחלף במקום ראה את המתרחש וזינק מטה למשוך אותה מתוך הרכב 

אשת הנגיד החרדי נחלצה מהמכונית הבוערת
הזירה בבלגיה צילום: ערוץ הטלוויזיה HLN

אישה חרדית, תושבת אנטוורפן, רעייתו של אחד מגדולי הנגידים המזילים מהונם למוסדות תורה וחסד בבלגיה, נפצעה ביום שני האחרון בעיר דאפל בבלגיה, לאחר שמכוניתה התדרדרה לתעלה, עלתה באש על מסילות רכבת וגרמה לעצירת תנועת הרכבות לזמן מה. 

המקרה התרחש כאמור ביום שני בסביבות השעה 15:00, כאשר סטתה עם רכבה מהנתיב לתעלה סמוכה וזה החל לעלות באש. שירותי חירום הוזעקו והגיעו למקום.

צילומים מתוך ערוץ הטלוויזיה HLN.

זמן קצר לפני הגעתם, הצליחה אשת הנגיד להיחלץ מהרכב הבוער ולהתרחק למקום מבטחים הודות לעוברי אורח טובים. "האישה סבלה מכוויות ונלקחה לבית החולים", אמרה לריסה גומרס מכוחות החירום. "הקולגות שלנו כיבו את המכונית". כוחות הכיבוי השתלטו במהירות על האש והמכונית נגררה.

מכיוון שהתאונה אירעה סמוך למסילת הרכבת, נאלצה חברת הרכבות להפסיק את תנועת הרכבות לזמן מה. לאחר מכן התאפשרה תנועת רכבות בקצב איטי יותר. סיבת התאונה ומדוע עלתה המכונית באש עדיין בבדיקה. עובר אורח בשם טוביאס מיכלסן חלף במקום עם האופניים שלו כשהמכונית עלתה באש. ורץ להציל את האשה ולגרור אותה מתוך הרכב הבוער ובכך הציל את חייה.

אנטוורפן תאונת דרכים התדרדרות לתהום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד