כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

אנחת רווחה: הטיפול הרפואי בגר"ע יוסף הסתיים בהצלחה • מתאושש

בחסדי שמים: הטיפול הכירורגי המורכב בגבו של הגר"ע יוסף הסתיים בהצלחה • הגר"ע הועבר לחדר טיפול נמרץ • תיעוד מבית החולים ומהתפילה ב'חזון עובדיה'

הגר"ע יוסף. צילום: פלאש90
הגר"ע יוסף. צילום: פלאש90



לאחר שעה ארוכה במהלכה עבר הגר"ע יוסף טיפול רפואי מורכב בגבו בהרדמה מלאה, הסתיים הטיפול בהצלחה, והגר"ע הועבר לחדר התאוששות, שם התעורר מההרדמה והוא הועבר למחלקה לטיפול נמרץ.

מלבד הזרקת החומר לאיחוי השבר הורכב בגבו של הרב 3 ברגים. כרגע הרב בטיפול נמרץ, הרופאים מעדיפים השגחה צמודה בשל הגיל.

דוברות בית החולים מסרה כי הניתוח הסתיים בהצלחה.

לדברי ד״ר יובל וייס, מנהל ביה״ח הדסה עין כרם, מצבו של הרב הרב יציב והוא נמצא בהכרה.

מחר צפוי כי יועבר להמשך אשפוז באחת ממחלקות בית החולים.

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הערב עם יו״ר ש״ס אריה דרעי וביקש למסור איחולי החלמה להגר"ע, וסיפר שעקב כל היום בדאגה אחר מצבו והתפלל לרפואתו, והוא שמח לשמוע שהטיפול עבר בהצלחה.

בשעה 15:00 הוכנס הגר"ע יוסף לחדר הניתוחים בבית החולים 'הדסה עין כרם', שם עבר את הטיפול החדשני, בתקווה להרגיע את כאבי הגב מהם הוא סובל. לאחר בחינת הטיפול ובשל גילו של הרב, החליטו הרופאים, בהם רופא בעל שם עולמי שהובא ארצה במיוחד, לבצע את הטיפול בהרדמה מלאה.

לדברי ח"כ אלי ישי הטיפול החל רק כשלושת רבעי שעה לאחר שהגר"ע הוכנס לחדר הניתוח. מחוץ לחדר הניתוח המתינו מלבד ישי גם יו"ר שס ח"כ אריה דרעי, יו"ר הסיעה ח"כ אריאל אטיאס, הרב משה יוסף, הרב דוד יוסף והרב צבי חקק.

בבתי המדרש ובישיבות הרבו בתפילות ובתענית דיבור לרפואתו של רבי עובדיה בן ג'ורג'יה. בנו של הגר"ע, הרב יצחק יוסף, אמר תהילים בהיכל ישיבת 'חזון עובדיה'.

הראשון לציון הגר"ש עמאר, ששב ממסע בספרד, שם שהה בשבוע האחרון, הגיע לפני הצהרים אל בית החולים 'הדסה עין כרם', כדי לבקר את הגר"ע. בבית החולים ביקרו היום גם העסקנים הרפואיים הרב אלימלך פירר ובני פישר.

כזכור, מאז נפל בביתו ברחוב הקבלן 45 בשכונת הר נוף בירושלים לפני כחודש, סובל הגר"ע יוסף מכאבים בלתי פוסקים בגבו, בעקבותיהם אושפז בבית החולים 'הדסה עין כרם'.

לאחר שהטיפולים שניתנו לגר"ע עד כה לשיכוך הכאבים לא פעלו את פעולתם, מקיימים הרופאים טיפול כירורגי, במהלכו יוזרק לעצם חומר לאיחוי השבר.

עוד בנושא:
הגר"ע יוסף אושפז ב'הדסה': יעבור טיפול רפואי

הגר"י שפירא, ראש ישיבת 'מרכז הרב', המתמודד בבחירות לרבנות הראשית על כס הרב הראשי, הכריז על יום תפילה ועצרת חיזוק בישיבה בשעת הטיפול, כאשר ראש הישיבה עצמו יעבור לפני התיבה. בשבוע שעבר ביקר את הגר"ע על מיטת חוליו.

עצרת תפילה וזעקה התקיימה בשעה 14:00 במתחם ישיבת המקובלים אור הרשב"י שבקבר הרשב"י במירון, בהשתתפות ילדי תשב"ר ומקובלים.

סיעת ש"ס הודיעה כי היום לא תתקיים ישיבתה השבועית של הסיעה בכנסת. "חברי הסיעה מצטרפים אל כלל ישראל וישתתפו בתפילות שמתקיימות ברחבי הארץ לרפואתו של מרן הרב עובדיה יוסף שליט"א".






תמונות מ'חזון עובדיה' ובית החולים
























הרב עובדיה יוסף הדסה עין כרם בית חולים אישפוז תפילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 43 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד