כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
לאחר מחלה קשה

טרגדיה בחסידות קרלין: 3 יתומות נותרו לבדן

שלוש יתומות נמצאות בפרק זמן קשה ומורכב, ממש לפני שעות לא רבות הן נאלצו להיפרד מאמא האהובה, מאמא התומכת וזאת לאחר שנות מחלה קשה • רגע לפני שהן קורסות נפשית וכלכלית זה הזמן שלנו להתייצב לימינן, לעשות מעשה ולהושיט להן יד לעזרה, הן מחכות לנו

טרגדיה בחסידות קרלין: 3 יתומות נותרו לבדן
נר זיכרון צילום: באדיבות המצלם

קהילת חסידות קרלין המתגוררת בעיר מודיעין עילית התעטפה היום בתחושת אבל נוראית עם הסתלקותה של האישה הצעירה מרת חנה ציינוירט ע"ה אשר הלכה לבית עולמה לאחר שנות יסורים קשים ומרים כשהיא מותירה אחריה שלוש יתומות שבורות ורצוצות, שלוש יתומות שלא יראו יותר את האמא האהובה.

לחצו כאן ותנו כתף למשפחה בשעת מצוקה>>>

זוהי טרגדיה מזעזעת שמכאיבה לכל מי ששומע אותה, שגורמת לכל מי שנחשף אליה להוריד דמעות. האישה הצעירה מרת חנה ציינוירט הקימה את ביתה על אדני התורה והיראה וכך יחד ים בעלה שיחי' הם התגוררו בעיר מודיעין עילית.

היה זה בעוד בוקר סתמי כשהיא לפתע חשה ברע, היא הבינה שמשהו לא תקין אצלה, היא הבינה שהיא ממש לא מרגישה טוב, היא ניסתה להחביא את זה, להקטין את זה, להאמין שזה סתם מחשבות והכל בסדר, אך הכאבים לא חלפו, היסורים מאותו יום לעולם לא עזבו.

מצבה הידרדר במהירות, היא הייתה אצל טובי הרופאים עד שהיא נאלצה ביום בהיר לעזוב את הבנות לטובת נסיעה דחופה לבית חולים מומחה בבוסטון שבארצות הברית שם היא הורדמה והונשמה, מצבה מעולם לא התייצב, מעולם לא חזר לעצמו, היא הלכה ודעכה עד לפטירתה הטראגית למגינת ולדאבון לב.

עכשיו תנסו לרגע להיכנס לראשן של שלושת היתומות שהיא הותירה אחריה, שלוש ילדות שאין להן מושג כיצד להמשיך בשגרת חייהם, שאין להם מושג כיצד לשרוד ללא אמא האהובה, ללא אמא שדואגת, שמחבקת, שאוהבת ושתומכת.

זה פשוט בלתי נתפס, נורא ואיום. המשפחה הזו נמצאת כעת על סף קריסה, הם לא יודעים מה יילד יום, אין להם מושג כיצד הם ישרדו כלכלית, אין להם קצה של מושג כיצד הן ישרדו נפשית. בזמן כל כל מורכב וקשה זה ההזדמנות שלנו להושיט יד לאותן יתומות, להעניק להן תרומה הגונה, להראות להן שהם ממש לא לבד, אנחנו איתם, אנחנו כעת, ממש עכשיו לצידן. תרמו כאן ותזכו להחיות את שלושת היתומות רגע לפני קריסה, הקליקו כעת.

לחצו כאן ותנו כתף למשפחה בשעת מצוקה>>>

קופת העיר יתומות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד