כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
המאבטחים נלחצו

במהלך סיור בשוק: נשיא צרפת הותקף בעגבניות. צפו

נשיא צרפת עמנואל מקרון, שביקר בסרג'י בביקור הראשון שלו מאז בחירתו מחדש ביום ראשון האחרון, חטף סילון של עגבניות שרי כששוחח עם תושבים שבאו לפגוש אותו. הוא לא נראה מוטרד יותר מדי. זאת לא הפעם הראשונה שהוא חוטף. הנשיא כבר חטף בעבר ביצה וסטירה

במהלך סיור בשוק: נשיא צרפת הותקף בעגבניות. צפו
עגבניות נזרקו לעבר נשיא צרפת צילום: BFM TV צילום מסך

נשיא צרפת עמנואל מקרון, חטף סילון של עגבניות שרי כששוחח עם תושבים שבאו לפגוש אותו. התקרית התרחשה במהלך ביקורו במעברים הצפופים של שוק במחוז ואל-ד'אוז, ביקור שארמון האליזה לא הכריז עליו עד היום (רביעי) בבוקר. שירות הביטחון הקיף את הנשיא תוך שהוא פותח מטריה מעל ראשו, אך מהר מאד הביקור התחדש כמתוכנן.

זוהי הופעה פומבית ראשונה של עמנואל מקרון מאז יום ראשון בערב אז חגג את נצחונו בסיבוב השני. מקרון שוחח עם קהל קטן בשוק בסרג'י, פרבר צפון-מערבי של פריז, כשמישהו בקהל השליך לכיוונו חופן עגבניות שרי.

העגבניות פגעו בעובר אורח ולא פגעו בנשיא, אך הובילו לצעקות של הקהל וללחץ של המאבטחים שפתחו מטריה כדי להגן על מקרון מתקיפה נוספת.

מקרון אמר שהוא מבקר בסרג'י, אזור של כ-65,000 איש הממוקם כ-30 קילומטרים ממרכז פריז, כדי להראות את מחויבותו להקשיב לכל הצרפתים, לא משנה למי הם הצביעו. כמעט מחצית - 48 אחוז - ממצביעי הפרבר בחרו במועמד השמאל הקיצוני ז'אן-לוק מלנשון בסיבוב הראשון של הבחירות לנשיאות ב-10 באפריל, כשמקרון משתרך הרחק מאחור, עם 23.7 אחוזים בלבד. "באתי לומר ששמעתי את הקולות של כל אחד ואחד, ושאני אמשיך להיות מעורב בשכונות מדי יום", אמר מקרון , לפני שהאירוע התרחש.

זאת לא הפעם הראשונה שמקרון חוטף תרתי משמע, ביוני אשתקד נשיא צרפת, עמנואל מקרון, ביקר בדרום צרפת במתחם מיוחד של אוכל, וסעד ארוחת צהריים עם אנשי מקצוע בתחום הקייטרינג, במהלך הביקור אחד המשתתפים סטר לו בפתאומיות.

גם בספטמבר האחרון מקרון חטף, במהלך סיור שערך נשיא צרפת עמנואל מקרון ביריד הבינלאומי למזון בעיר ליון, הושלכה לעברו ביצה מכיוון הקהל ופגעה בצווארו. משליך הביצה נעצר תוך מספר שניות על ידי שומרי ראשו של הנשיא ונלקח לחקירה.

עגבניות פריז עמנואל מקרון מקרון שקשוקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד