י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

vVARDIS גאה להציג: הלבנת שיניים כשרה

ענקית מוצרי הצריכה לשיניים - vVARDIS השוויצרית הציבה לעצמה מטרה, להיכנס אל תחום בריאות הפה גם בישראל. לשם כך היא הפכה לחברה הראשונה שפיתחה ערכת הלבנת שיניים ביתית כשרה

vVARDIS גאה להציג: הלבנת שיניים כשרה
vVARDIS משחת שיניים צילום: יח"צ

על החשיבות בשיניים נקיות ובריאות אין צורך להכביר במילים, אך אם קודם לכן רבים במגזר החרדי נאלצו לוותר על ביקור במרפאות ואצל רופאי השיניים בגלל בעיות כלכליות, בשנים האחרונות צצו לא מעט מוצרים לטיפול עצמי בהיגיינת הפה במחירים נוחים לכל כיס.

עד לאחרונה בעיה אחת נותרה עומדת בעינה, הצורך למצוא פתרון להלבנת שיניים, כאשר המוצרים השונים בשוק לא היו יעילים מספיק או כשרים, ואת פני התמונה הזו חברת "ויורדיס" הצליחה לשנות.

בזכות שימוש בטכנולוגיה מתקדמת על בסיס חומרים טבעיים וטבעוניים בלבד, vVARDIS הציבה סטנדרט חדש שלא נראה קודם, מוצרי טיפוח והלבנת שיניים כשרים, ובנוסף אלו מתאימים גם לנשים בהריון.

העישון מזיק לנראות השיניים

הסיבות לשיניים צהובות עם כתמים ובעיות חיצוניות כאלו ואחרות הן רבות, בין היתר מדובר בגלל שתיית אלכוהול, אכילה של מתוקים ועוד, אך הסיבה הנפוצה ביותר היא עישון.

על פי מחקרים שנעשו עולה כי אחוז המעשנים בקרב החברה החרדית עדיין גבוה מאוד ביחס לכלל האוכלוסייה בישראל, ובכל שנה מחדש ישנם עוד ועוד צעירים חרדים שמתחילים לעשן גם הם.

על הצורך לטפל בניקיון ונראות השיניים, ד"ר גיל אספרנה, בעל מרפאת שיניים ברמת החייל, מומחה לשיקום הפה ויושב ראש האיגוד הישראלי לשיקום הפה מספר:

"לבצע תהליך אנטי איי'גינג לשן זה הכרחי, ממש כפי שאנו מטפלים בשאר חלקי גופנו, זה דורש תחזוקה עדינה וקבועה. טיפול כזה מונע סיבוכים גדולים יותר, למעשה זה בדיוק כמו להגיע אל שיננית בתדירות קבועה פעם או פעמיים בשנה ולבצע פעולות של ניקיון השיניים בכל יום, ובכך מונעים את הצורך להגיע אל טיפול שיקומי נרחב ומעמיק יותר בפה בשלב מאוחר יותר".

vVARDIS: ערכה כשרה להלבנת שיניים ביתית

מעבר לעובדה כי הערכה להלבנת שיניים ביתית של חברת "ויורדיס" היא הערכה הכשרה היחידה, היא גם אינה מכילה בתוכה SLS פרבנים או מימן על-חמצני בריכוז 0.5 % עד 6% כפי שניתן למצוא ברוב הערכות ביתיות האחרות בשוק הלבנת השיניים בישראל.

ד"ר גיל אספרנה סיפר עליה: "בדקתי וגיליתי שהמוצרים מסייעים בתהליך הלבנת השיניים בצורה טבעית ולא מוגזמת וללא שימוש בחומרים כימיים שמזיקים לחלל הפה. שימוש יומי יהווה טיפול מונע בבעיה עתידית. הערכה ביתית וקלה לשימוש".

כמה עולה הלבנת שיניים?

הערכה המלאה להלבנת שיניים ביתית של חברת "ויורדיס" כוללת בתוכה ארבעה פריטים.

מברשת שיניים המורכבת מעץ אשור. היא בעלת מבנה ארגונומי המסייע בהגעה לחריצים בשיניים, ועוזרת לצחצח שיניים בצורה ובעוצמה שאינה מזיקה לשיניים, כולל ניקוי יסודי בחלקים מוסתרים.

מי פה ,Weissbad אלו מכילים פלואוריד המונע ריקבון ותורם למראה לבן וטבעי בשיניים, כך שהוא מומלץ בעיקר לקהל המעשנים.

ישנה גם משחת שיניים Edelweiss וג'ל הלבנת שיניים ביתית .Aletsch תפקידו של הג'ל להחזיר את הצבע הלבן הטבעי המקורי לשן, וניתן לעשות בו שימוש גם על גבי כתרים וציפויים.

המחיר של הערכה הוא 620 שקלים, וניתן לרכוש באתר החברה גם מוצרים בודדים מתוך הערכה. למשל, הג'ל להלבנת שיניים ביתית של "ויורדיס" עולה רק כ- 400 שקלים.

בהתחשב בעובדה שמדובר בערכה כשרה בעלת תוצאות יוצאות דופן המחיר משתלם בהחלט גם מול האפשרויות האחרות, כמו הלבנת שיניים אמריקן לייזר או הלבנת שיניים במרפאות השונות, שם המחירים יכולים לטפס ולהגיע לסכומים גבוהים בהרבה.

גם אני רוצה את הערכה הכשרה של vVARDIS

בימים אלו ניתן להשיג את הערכה הכשרה להלבנת שיניים ביתית של

ויורדיס בהנחה של 30%, לפרטים נוספים לחצו כאן:

https://vvardisonline.com/

ניתן להשיג את המוצרים השונים גם בסופרפארם אונליין>>>

משחת שיניים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד