ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024
טיול מושקע ומאתגר

בתמיכת מועצת בנימין: מאות בחורי הישיבות אגרו כוחות לקראת תחילת הזמן

וקווי השם יחליפו כח: כמאתיים בחורי ישיבות מהיישוב תל ציון בבנימין יצאו היום לטיול מושקע בצפון לקראת סיום ימי בין הזמנים • הטיול נערך בתמיכת מועצת בנימין בראשות ישראל גנץ שתקצבה את פעילות בני הישיבות

בתמיכת מועצת בנימין: מאות בחורי הישיבות אגרו כוחות לקראת תחילת הזמן
הבחורים בטיול צילום: יוסי עזרי

למעלה ממאתיים בחורי ישיבות המתגוררים ביישוב תל ציון שבבנימין יצאו היום (שלישי) לטיול מושקע ומאתגר בצפון הארץ זאת לקראת סיום ימי בין הזמנים של חודש ניסן. הטיול כלל בין היתר: סנפלינג במערת קשת, אקווה כיף, נחל כזיב ותפילה בציון רבי מאיר בעל הנס זיע"א בעיר טבריה.

מאות בחורי הישיבה אשר השקיעו את ימי בין הזמנים בסדרי הלימוד במסגרות שהקימו בארגון "בני הישיבות" זכו ליציאה מאתגרת ומהנה במיוחד שיצאה אל הפועל בתמיכת מועצת בנימין בראשות ישראל גנץ שתקצבה את פעילות בני הישיבות במטרה לאפשר לבחורים לאגור כוחות לקראת תחילת זמן קיץ בהיכלי הישיבות שייפתח בראש חודש אייר הבעל"ט.

במועצת בנימין אמרו כי הם שמחים על הזכות שנפלה בחלקם לסייע למאות בחורי הישיבות אשר השקיעו את כל כוחם בימי בין הזמנים בעסק התורה. עוד הוסיפו במועצה כי הם בטוחים שהטיול המהנה עזר לבחורים לאגור כוחות מחודשים לקראת פתיחת הזמן בעוד ימים ספורים.

בתוך כך יצוין כי עם פתיחת ימי בין הזמנים הגיעו ראש מועצת בנימין מר ישראל גנץ מלווה בסגנו שמריהו אירגס לסיור התרשמות בהיכלי ישיבות בין הזמנים בתל ציון שם הם עקבו מקרוב אחר שקידתם של מאות הבחורים שלמדו בהתמדה רבה.

ראש המועצה ישראל גנץ אשר סיים בעבר את לימודי הדיינות בהצלחה התפלפל עם בחורי הישיבות בהלכות פסח כאשר הבחורים מודים לו על עזרתו הרבה בהקמת מסגרות הלימוד לימי בין הזמנים של חג הפסח.

בנימין בחורי ישיבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד