י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מה חדש בגרסה החדשה של אנדרואיד?

כבר לפחות כמה חודשים מחכים משתמשי אנדרואיד לגרסה הבאה של מערכת ההפעלה של גוגל סלולר • מי שמחכה בקוצר רוח לגרסה החדשה לא צריך לחכות יותר

  • כ"ג תמוז התשע"ג
מה חדש בגרסה החדשה של אנדרואיד?
ברוך עזאגווי, COL

כבר לפחות כמה חודשים מחכים משתמשי אנדרואיד לגרסה הבאה של מערכת ההפעלה של גוגל סלולר - Jelly Bean 4.3. רבים האמינו כי גוגל תחשוף פרטים על הגרסה החדשה באירוע המפתחים השנתי שלה (Google I/O) שהתקיים באמצע חודש מאי, אך שום מילה לא הוזכרה בקשר לכך. למרות זאת, מי שמחכה בקוצר רוח לגרסה החדשה לא צריך לחכות יותר.

הבלוג הטכנולוגי SamMobile, שעוקב באופן קבוע אחר פעילותה של חברת סמסונג, הצליח להשיג רום מודלף (ROM) של הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה למובייל. הגרסה שהודלפה הגיעה ממכשיר הגלקסי S4 בגירסת Google Edition, ועברה התאמה למכשיר הגלקסי S4 בגרסה הרגילה, כך שניתן להתקין אותה על שני הדגמים של הגלקסי S4 (לפחות מבחינה תיאורטית):

מי שציפה לשיפורים משמעותיים בגרסה הזו צפוי להתאכזב, כיוון שהיא נראית כמעט זהה לגרסה 4.2, והשינויים המהותיים הם מתחת לפני השטח. כך, אמנם יש שיפור משמעותי בממשק של יישוםהמצלמה ושיפור בתמיכה של המכשיר במערכת בלוטות', אך חוץ מזה, לא ידוע על עוד שינויים משמעותיים.

SamMobil מציע לכלל משתמשי הגלקסי S4 את ה-ROM להורדה, אך הוא מזהיר כי התקנה של גרסה לא רשמית זו עלולה לבטל את האחריות על המכשיר. כמו כן, לא מדובר בפעולה פשוטה שמתאימה לכל אחד, אלא כזו שדורשת קצת ידע מקדים בנושא. כלומר, אם אתם לא בקיאים בהתקנת מערכות הפעלה חדשות על מכשירי אנדרואיד, כדאי שתוותרו על העניין, ופשוט להמתין לגרסה הרשמית.
אנדרואיד הגרסה החדשה הודלפה לרשת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד