כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

התרגיל של 'השומרים': כך נלכדו הגנבים

שני שחורים שדדו כסף וטלפון מאישה בשכונת קראון הייטס שבברוקלין • תרגיל של ארגון 'השומרים' הוביל ללכידת הגנבים בידי המשטרה • איך הם פעלו?

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

הסיפור הבא נראה כלקוח מתוך סרט דרמה, אבל הוא התרחש במציאות:

אישה חרדית שבבעלותה דירה בשכונת קראון הייטס שבברוקלין, אותה היא משכירה למספר שחורים.
ביום חמישי האחרון הגיעה לבקש מהשוכרים את דמי השכירות החודשית. לאחר שיצאה מהבית, זינקו עליה שני שחורים שהיו במבנה, גנבו ממנה את הכסף והמכשיר הסלולארי שהיו ברשותה - ונמלטו מהמקום.

האשה לא ויתרה ופנתה מיד לארגון 'השומרים' בקראון הייטס. השומרים נקטו בתרגיל הטעיה מתוחכם. לאחר מספר שעות משעת הגניבה, הם שגרו הודעת טקסט אל המכשיר הגנוב, שנשלח כביכול משוכר אחר.

בהודעה נכתב: "שלום! אשמח להעביר לך את 850 דולר דמי השכירות שלי לחודש זה. איפה אני יכול למצוא אותך?"

הגנבים, שסברו לתומם כי עוד כסף יכול לזרום לכיסם, ללא כל מאמץ או סיכון, הגיבו בהודעתם: "אני עסוקה כרגע, אך אשלח את אחד מהעובדים שלי". לאחר שהמתכתבים סיכמו ביניהם את מקום המפגש לשם העברת הכסף, הגיע השלב שבו עירבו השומרים את המשטרה. אחד השומרים המתין בנקודת המפגש ל'עובד' ואילו השוטרים המתינו לו במארב.

לאחר דקות ספורות, הופיע ה'עובד', כמתואם. זה היה הרגע שבו הסתערו עליו השוטרים ועצרו אותו. לאחר תחקור קצר, נמצא הסלולארי בכיסו של הגנב. הוא הוחרם ממנו ונמסר לידי המשכירה. כעת, המשטרה מנסה ללכוד גם את שותפו לפשע ומביעה תקווה כי גם הכסף יוחזר לידי הנשדדת.
השומרים תרגיל התחכמות גנבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד