כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מפעל הפיס: ניסיון לרצח בהרעלה או הוראה של רב?

בכירה במפעל הפיס נלכדה כששפכה כספית על דלת משרדה של חברתה • עורך דינה: "ביצעה הוראות של רב שאמר לה לשפוך את הנוזל כדי להביא לשלום בית במקום העבודה"

צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי
צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי

מעצרה של העובדת הבכירה במפעל פיס החשודה שניסתה להרעיל עובדת אחרת, הוארך עד להיום (ב) בערב.

בשבוע שעבר, צפה קצין הביטחון הראשי של מפעל הפיס בסרטי מצלמות האבטחה של הבניין, והוא ראה את דמותה של עובדת בכירה מאוד בארגון, שופכת חומר מסוים על דלת משרדה של עובדת בכירה אחרת, בשעת לילה.

היחידה הארצית לחקירות כלכליות (יאל"כ) של המשטרה הוכנסה לתמונה, והחומר נלקח לבדיקת מעבדה בחו"ל. בסופ"ש התקבלו תוצאות הבדיקה, שקבעו כי החומר הוא מתכת הרעילה - כספית מתכתית טהורה. על פי החשד, אותה עובדת בכירה ניסתה להרעיל את הקולגה שלה עקב סכסוך שהרקע לו טרם ידוע.

אתמול פשטו חוקרי המשטרה על ביתה, עצרו אותה וביצעו במקום חיפוש. משם המשיכו לחיפוש במשרדה בבית מפעל הפיס. הבוקר הובאה החשודה לבית משפט השלום בראשון לציון, כשהיא חשודה בניסיון חבלה בכוונות מחמירות.

סנגורה של החשודה, עו"ד ירון לונדון, אמר בדיון: "חלה התפתחות בחקירה, התמונה היא אחרת. היום אני מניח שהתמונה תתבהר, ואני סבור כי החשדות המופיעות בבקשת המעצר יתפוגגו. מרשתי עו"ד, האשמות שהיא מואשמת בהם כרגע הם מהחמורים בחוק העונשין. התמונה המצויה כיום אחרת ממה שהופיעה בתקשורת, הואיל והדברים יתבהרו במשך היום, כבר היום אנו נמצאים במקום אחר בחקירה, אולי ניתן להמתין ולחכות".

השופט מנחם מזרחי קבע: "קיים חשד סביר לביצוע העבירות המיוחסות לחשודה, וקיימת עילת מעצר". בהסכמת הצדדים, מעצרה הוארך עד היום בשעה 20:00, אז תצא לאזכרה לאביה, והמשטרה תחליט האם לבקש שוב את הארכת מעצרה.

בשיחה לעיתונאים אמר עורך הדין כי "מרשתי, פנתה לרב שנתן לה איזשהו נוזל לשפוך על מנת להביא שלום בית למקום העבודה, וללא כל מחשבה או רצון לפגוע במאן-דהוא. מדובר במשהו מאוד מיסטי ולא במשהו פיזי כמובן".

"אנחנו מכירים הרבה מאוד אנשים שפונים לרבנים כאלה ואחרים, מקבלים מהם עצות לשים כל מיני דברים, לרקוח כל מיני דברים. הרבנים האלה בדרך כלל עושים ברכה כזו או אחרת, או מספקים משהו רוחני ולא פיזי. כך גם היא ראתה את הדברים. זה שזה הגיע למה שזה הגיע, מבחינתה זה שוק גדול".

היחידה הארצית לחקירות כלכליות "בודקת את המניעים ואת היסוד הנפשי, שהביאו את החשודה לביצוע המעשים", כפי שנכתב בבקשת המעצר שהוגשה לבית המשפט.
פיס חשודה כספית רב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד