י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"השטרות הסתכלו עלי"

קנה ארונות מטבח יד שנייה באיביי, ומצא שם 150,000 יורו

תומס הלר, גרמני בן 50, שילם רק 300 יורו עבור ארונות מטבח יד שניה, הוא מצא שם מחסן סודי עם 150,000 יורו, אבל במקום לקחת את הכסף, תומס הלך למשטרה והחזיר את הכסף

קנה ארונות מטבח יד שנייה באיביי, ומצא שם 150,000 יורו
מטבח יד שנייה והכסף צילום: צילום מסך

אדם מצא 150,000 יורו בארון יד שנייה שקנה ​​באיביי. האיש עובד סוציאלי תומס הלר, בן 50, קנה את הארונות מטבח ממכירת בית של זוג קשישים בהאלה, מזרח גרמניה , לאחר שהבעלים עבר לגור בבית אבות. אבל מספר ימים לאחר ביצוע הרכישה ב-14 באפריל, הלר מצא שתי קופסאות מזומנים מוסתרות בתוך הארונות.

הוא אמר לתקשורת המקומית: "המטבח היה אמור לעלות 300 יורו, אבל הצלחנו להגיע למשא ומתן על המחיר עד ל-240 יורו". הקונה ההמום הבחין אז בשתי החבילות שהכילו יחד כמעט 150,000 יורו במזומן, שככל הנראה נשכחו. תומס אמר: "אחד היה פתוח והרבה שטרות של 100 אירו הסתכלו עליי".

הכסף שנמצא במטבח.

אבל במקום להכניס לכיס את המזומנים, הוא לקח אותם ישר למשטרה המקומית. תומס אמר: "הם פתחו את הארון השני והנעול מול העיניים שלי. שם היו שטרות גדולים יותר במעטפות. מאתיים, חמש מאות". נדהמים מכמות הכסף ומהיושר של האיש, המשטרה לקחה את התיק לבית המשפט המחוזי ופתחה בחקירה לאיתור הבעלים המקורי של המטבח.

דוברת המשטרה, אסטריד קוכטה, אמרה: "המטבח הגיע מחיסול משק בית על ידי זוג מבוגרים מהאלה". מהחקירה עלה כי הכסף שייך לאישה בת 91 שעברה לגור בבית אבות לאחר שבעלה נפטר. נכדם של בני הזוג הקשישים היה זה שמכר לתומס את הארונות, לא היה לו מושג לגבי הכסף.

המוצא יתוגמל בסכום של 4,500 יורו, כלומר 3 אחוזים מהסכום לו זכאי המוצא על פי חוק.

המטבח.

מטבח יד שנייה איביי יורו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד